Elina - billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

smokin

lisbeth2910 skriver:

TAK

Jeg går ud fra at det er den der hule lign. tingest du mener?

Det er storesøsters hule gynge - sådan en hule ting der er hængt op i en krog i en bærende bjælke i loftet - tror vi købte den engang i Netto til 200 kr. Man kan også få en i Ikea, den købte vi til at starte med, men den var virkelig ringe så den fik vi aldrig brugt

EJ MANNER sådan en vil Malou også have. Hold udkig for mig!!!

KH
Zette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lisbeth2910 skriver:

Jeg har faktisk også en Manduca så der er lidt og skifte med. Bruger begge rigtig meget.

Jeg er ved at være ret gode venner med min vikle Jeg har en krammesele også (en forenklet mt) men den syntes jeg ikke er så god til de små der. - Som Frigg jo er endnu

Har aldrig prøvet en manduca.

Anmeld

19. oktober 2010

LISBETH:-)

Malousen skriver:

EJ MANNER sådan en vil Malou også have. Hold udkig for mig!!!

KH
Zette

Det skal jeg gøre..................

Vi har nogen venner der bare har en alm. fugelrede gynge/motorik gynge som de så har sat tæpper fast med klemmer på. Ikke så smukt men det fungere

Anmeld

19. oktober 2010

Zafir skriver:

Jeg er ved at være ret gode venner med min vikle Jeg har en krammesele også (en forenklet mt) men den syntes jeg ikke er så god til de små der. - Som Frigg jo er endnu

Har aldrig prøvet en manduca.

så må du prøve den næste gang du skal besøge moster Dorthe - det er hende der har hjernevasket mig  min Mei tai er også en babyhawk - så skøn. Har aldrig prøvet de andre da Elina jo allerede er for stor/tung til mange af tingene.

Anmeld

19. oktober 2010

otlitrom

lisbeth2910 skriver:

JA der er mega forskel både kropsligt og af sind. Nogengange fatter jeg slet ikke at de begge 2 er kommet ud af mig. Folk spørger også tit om de har samme far. hi hi

Jeg tror at lillesøster om nogen år, har overhalet storersøster

Du er sikker på der ikke er sket en forveksling i behandlingen? Vi går lidt og joker med at det må være sket for os. For jeg skal have karry HELE tiden. Så vi tror der er en inder der har sneget sig ind i billedet

Du har to dejlige døtre, der er forskellige og enestående på hver sin måde! Det er der jo ikke noget galt i!

Anmeld

19. oktober 2010

Pia.

Hold nu fast hvor er hun dejlig... hun er da lige til at spise .... Man får helt lyst til at kysse de små tykke kinder når man ser hende...

Hun er virkelig skøn og en meget køn lille pige...

Tak for kigget af din smukke datter og giv hende lige en kysser fra mig på de små tykke kinder...

Anmeld

19. oktober 2010

kitty skriver:

Du er sikker på der ikke er sket en forveksling i behandlingen? Vi går lidt og joker med at det må være sket for os. For jeg skal have karry HELE tiden. Så vi tror der er en inder der har sneget sig ind i billedet

Du har to dejlige døtre, der er forskellige og enestående på hver sin måde! Det er der jo ikke noget galt i!

LOL det jokede gyn. der insimerede mig allerførste gang også med, jeg synes det var sjovt. Det synes Carsten IKKE.

Inder ha ha ha

Nej, jeg elsker også mine piger med alle deres forskelligheder

Anmeld

19. oktober 2010

Pia. skriver:

Hold nu fast hvor er hun dejlig... hun er da lige til at spise .... Man får helt lyst til at kysse de små tykke kinder når man ser hende...

Hun er virkelig skøn og en meget køn lille pige...

Tak for kigget af din smukke datter og giv hende lige en kysser fra mig på de små tykke kinder...

ÅHHHH tak søde Pia. Jeg elsker også min lille tykke basse, og hendes kysse kinder.

Anmeld

19. oktober 2010

kitty skriver:

Jeg kom lige til at tænke på at det faktisk giver mening at de er så forskellige. Amalie ligner mig rigtig rigtig meget og Elina ligner sin far rigtig meget - og han er et stort brød på 190 cm og 120 kg

Anmeld

19. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lisbeth2910 skriver:

så må du prøve den næste gang du skal besøge moster Dorthe - det er hende der har hjernevasket mig  min Mei tai er også en babyhawk - så skøn. Har aldrig prøvet de andre da Elina jo allerede er for stor/tung til mange af tingene.

Jæpp det må jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.