Elina - billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

Pige2009

lisbeth2910 skriver:

Vil da lige billedspamme baby.dk med min dejlige dejlige glade Elina som snart bliver 5 mdr. Synes bare tiden flyver afsted og hun bliver så hurtig stor.

Hun er en rigtig lille sumo som vejer 10,3 kg og er 71 cm

Hold da op for en dejlig lille basse og sikke en kampvægt! Laura fylder 1 år på mandag og hun vejer ikke engang 10 kg. endnu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

LISBETH:-)

kitty skriver:

Frisk storesøster! De er kønne, begge dine piger. Men der er meget forskel på dem, hva?

JA der er mega forskel både kropsligt og af sind. Nogengange fatter jeg slet ikke at de begge 2 er kommet ud af mig. Folk spørger også tit om de har samme far. hi hi

Jeg tror at lillesøster om nogen år, har overhalet storersøster

Anmeld

19. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lisbeth2910 skriver:

Halleluja for min MT siger jeg bare. Den reder mig hver gang. Og Elina elsker den

Den er også bare skøn  Godt du har den

Anmeld

19. oktober 2010

Baagøe skriver:

Hold da op for en dejlig lille basse og sikke en kampvægt! Laura fylder 1 år på mandag og hun vejer ikke engang 10 kg. endnu...

Ja det er helt vildt. Men håber hun snart går lidt i stå med vægten. Ellers kommer den til at hæmme hende når hun skal lærer og kravle og gå

Anmeld

19. oktober 2010

Pige2009

lisbeth2910 skriver:

Ja det er helt vildt. Men håber hun snart går lidt i stå med vægten. Ellers kommer den til at hæmme hende når hun skal lærer og kravle og gå

Hun er jo bare helt sin egen, og lige pludselig ryger hun i vejret på rekordtid uden at tage så meget på

Anmeld

19. oktober 2010

smokin

Fårk hun er da om noget en sød sumo. Jeg er virkelig solgt! Hvad er det for en tingest hun hænger i - den hvide der?

Anmeld

19. oktober 2010

Baagøe skriver:

Hun er jo bare helt sin egen, og lige pludselig ryger hun i vejret på rekordtid uden at tage så meget på

Ja det håber vi men altså hun er allerede vokset 20 cm på 4,5 måned så det hænger jo lidt sammen - altså vægten og højden

Anmeld

19. oktober 2010

Malousen skriver:

Fårk hun er da om noget en sød sumo. Jeg er virkelig solgt! Hvad er det for en tingest hun hænger i - den hvide der?

TAK

Jeg går ud fra at det er den der hule lign. tingest du mener?

Det er storesøsters hule gynge - sådan en hule ting der er hængt op i en krog i en bærende bjælke i loftet - tror vi købte den engang i Netto til 200 kr. Man kan også få en i Ikea, den købte vi til at starte med, men den var virkelig ringe så den fik vi aldrig brugt

Anmeld

19. oktober 2010

Pige2009

lisbeth2910 skriver:

Ja det håber vi men altså hun er allerede vokset 20 cm på 4,5 måned så det hænger jo lidt sammen - altså vægten og højden

Det er for vildt

Anmeld

19. oktober 2010

Zafir skriver:

Den er også bare skøn  Godt du har den

Jeg har faktisk også en Manduca så der er lidt og skifte med. Bruger begge rigtig meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.