Elina - billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

LISBETH:-)

Tak allesammen  Synes jo også selv hun er helt vidunderlig (selvom hun er lidt tung og slæbe rundt på LOL)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

dorthemus

Hun er simpelthen bare så lækker, Lisbeth  Og det badebillede er jeg bare helt forelsket i  Glæder mig så meget til fredag hvor jeg skal se jer begge

Rigtig dejlige billeder af bassen

Anmeld

19. oktober 2010

Lise

Hold kæft hvor er hun sød og glad og tyk  Hun ligner en der har det helt fantastisk godt

Anmeld

19. oktober 2010

otlitrom

Det er sørme en dejlig sumo-baby!!

Anmeld

19. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lisbeth2910 skriver:

Ja, det er vildt. Min store pige amalie vejede 8,7 kg ved 1 års undersøgelsen. Sjovt der kan være så meget forskel.

Hun bruger også str. 80 i tøj - så hun er gået fra str. 50 til str. 80 på lidt under 5 mdr.

Jeg spekulerede faktisk også meget på dine arme og din ryg igår. Fordi jeg tænkte at det måtte være hårdt, når de små børn, gerne vil hænge på mor hele tiden!!...

Og hvor vildt, at der er så stor forskel på dine børn. At det ikke er ens for begge to

Anmeld

19. oktober 2010

Zafir skriver:

Jeg spekulerede faktisk også meget på dine arme og din ryg igår. Fordi jeg tænkte at det måtte være hårdt, når de små børn, gerne vil hænge på mor hele tiden!!...

Og hvor vildt, at der er så stor forskel på dine børn. At det ikke er ens for begge to

Halleluja for min MT siger jeg bare. Den reder mig hver gang. Og Elina elsker den

Anmeld

19. oktober 2010

Det er sørme en dejlig sumo-baby!!

Tak! Sumo baby JA

I sidste uge da jeg skulle aflevere Amalie i bh spørger den studerende Amalie hvad hendes lillesøster hedder. Hvortil Amalie svarer: TYKKE BASSE............

Anmeld

19. oktober 2010

Lise skriver:

Hold kæft hvor er hun sød og glad og tyk  Hun ligner en der har det helt fantastisk godt

Tak for de søde ord. Jeg prøver ihvertfald også og gøre ALT for at hun skal blive et harmonisk og glad barn

Anmeld

19. oktober 2010

dorthemus skriver:

Hun er simpelthen bare så lækker, Lisbeth  Og det badebillede er jeg bare helt forelsket i  Glæder mig så meget til fredag hvor jeg skal se jer begge

Rigtig dejlige billeder af bassen

Vi glæder os også rigtig meget

Anmeld

19. oktober 2010

otlitrom

lisbeth2910 skriver:

Tak! Sumo baby JA

I sidste uge da jeg skulle aflevere Amalie i bh spørger den studerende Amali hvad hendes lillesøster hedder. Hvortil Amalie svarer: TYKKE BASSE............

Frisk storesøster! De er kønne, begge dine piger. Men der er meget forskel på dem, hva?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.