Line1987 skriver:
av for den, ja så er der jo lige pludseligt ikke så meget der undskylder de 5 smøger.. Men min undren går lidt på om det så reelt set er bedre at moren er stresset.. Det danner jo rigtig meget syre og det er heller ikke sundt for nogen. Det er nok lidt pest eller kolera, medmindre man kan komme ud af det uden stress og frustrationer, det er altså virkelig imponerende
Jeg tror nu stadig ikke på at det er "sundere" at ryge end at være stresset, da igen der findes over 4000 meget skadelige stoffer i smøgerne, og ikke mindst når du så tager et hiv, så kæmper bebs i maven for at få vejret - og endda længe efter - da jeg holdte min søn i armene for første gang efter fødslen blev jeg tung af skyldfølelse, selvom han (7-9-13) er sund og rask - men han kunne ligeså godt have været bleven møg hamrende syg pga. jeg ikke holdte med at ryge --> jeg er glad for at jeg ikke ryger i denne her graviditet - tro mig det ER stadig en kamp, selvom jeg ikke har røget længe, jeg elskede mine cigaretter (da de jo har fulgt mig hele livet), men det dur bare ikke når man har en bebs i maven, der så oven i købet ikke kan få vejret når jeg ta'r et hiv.
Mht. til at komme ud af det uden stress, vil jeg igen anbefale hypnose, da jeg var tæt på at ryge (min mand ryger, så det er meget svært til tider - men har dog ikke gjort det) var jeg også meget stresset og har oven i købet en dreng på 9 mdr, der ikke vil sove - tro mig det kan stresse - men hypnosen er en go' hjælp, da jeg virkelig ik føler mig stressset, jeg tænker tit på cigaretterne, men slår det lige så hurtig hen igen.
Anmeld