Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
uha, hvor er det bare super spændende...
krydser fingre for der er gevindst
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laulund87 skriver: Jeg ville teste i morgen hvis jeg var dig, men jeg er også så satans nysgerrig
Jeg ville teste i morgen hvis jeg var dig, men jeg er også så satans nysgerrig
Jeg er selv møg nysgerrig... Helt vildt...
MoarJ skriver: Jeg er selv møg nysgerrig... Helt vildt...
LotteN skriver: uha, hvor er det bare super spændende... krydser fingre for der er gevindst
Ja mega spændende.... Tusind tak skal du have... :)
Laulund87 skriver:
Føler også et sted at kroppen spiller et puds...
MoarJ skriver: Føler også et sted at kroppen spiller et puds...
Det kan også være..Man hører jo om nogle der så gerne vil være gravide at de får symptomer uden man er gravid
Men du må simpelthen snart teste
Laulund87 skriver: Det kan også være..Man hører jo om nogle der så gerne vil være gravide at de får symptomer uden man er gravid Men du må simpelthen snart teste
Ja.. Igår da testdagen var der, var den bragende negativ... Så kan vel egentlig ikke regne med andet end negativ igen imorgen...
MoarJ skriver: Ja.. Igår da testdagen var der, var den bragende negativ... Så kan vel egentlig ikke regne med andet end negativ igen imorgen...
Hmm jeg var gået to dage over tiden da jeg testede og den var MEGET svagt positiv, så du er måske en af dem der danner hcg langsomt
Laulund87 skriver: Hmm jeg var gået to dage over tiden da jeg testede og den var MEGET svagt positiv, så du er måske en af dem der danner hcg langsomt
Ja det kan jo være... Krydser virkelig for den er der.... Tager en test imorgen tidlig... :) Der kommer nok et svar i morgen aften først engang...
MoarJ skriver: Ja det kan jo være... Krydser virkelig for den er der.... Tager en test imorgen tidlig... Der kommer nok et svar i morgen aften først engang...
Ja det kan jo være... Krydser virkelig for den er der.... Tager en test imorgen tidlig... Der kommer nok et svar i morgen aften først engang...
Lyder som en plan
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128