Jeg håber bare det er kroppen der spiller et puds....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.534 visninger
42 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

Mira0911

Lige over middag lagde jeg og bette os til at sove.. Vi trængte til en skøn morfar som blev et helved... 

Jeg havde det udmærket da vi lagde os til at sove - da jeg vågnede, havde jeg det rigtig elendigt.. En kvalme der virkelig var slem, en kvalme som jeg havde da jeg ventede Julie.... Samme følelse som at jeg skulle kaste op, som da jeg ventede hende... 

Det var det rene helvede... Jeg lå i samme stillling som da jeg var gravid, og lå og tænkte, jeg skal bare IKKE igennem det her igen, det magter jeg slet ikke... 

Jeg stod op, drak noget vand i håb om at det vil hjælpe lidt på det.. Det gjorde det ikke... Og følte virkelig at jeg skulle vold brække mig... 

Men intet skete der.. Jeg blev mere skidt tilpas, lagde mig igen og blundede lidt, og håbede på at det så vil gå væk... Nææh nej om det vil... 

Nu sidder jeg her til aften med ligeså led kvalme og følelsen af at jeg skal kaste op... 

Jeg testede negativ - VIRKELIG bragende negativ... Mens er ikke kommet endnu... 

Er det ikke bare kroppen der spiller et puds?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Laulund87

Puha Jeg tænker at du jo godt kan være gravid, men du er ikke så langt henne at du kan teste positivtHvornår skulle/skal din mens komme?

Ihh det er spændende

Anmeld

18. oktober 2010

Mira0911

Laulund87 skriver:

Puha Jeg tænker at du jo godt kan være gravid, men du er ikke så langt henne at du kan teste positivtHvornår skulle/skal din mens komme?

Ihh det er spændende

Skulle have mens idag... Men kan intet mærke... 

Anmeld

18. oktober 2010

Laulund87

MoarJ skriver:

Skulle have mens idag... Men kan intet mærke... 

Jeg var bare mega dårlig og kunne ikke mærke andet, så jeg vil da mene chancen er der

Anmeld

18. oktober 2010

Mira0911

Laulund87 skriver:

Jeg var bare mega dårlig og kunne ikke mærke andet, så jeg vil da mene chancen er der

Krydser virkelig for at den er der - frygter virkelig også at jeg skal igennem samme tur med kvalme og opkast... 

Anmeld

18. oktober 2010

Laulund87

MoarJ skriver:

Krydser virkelig for at den er der - frygter virkelig også at jeg skal igennem samme tur med kvalme og opkast... 

Når du nu er dårlig så har der bare at være en bebs

Åhh jeg kender det, jeg tilbragte 9 måneder i sengen eller på sygehuset, et rent mareridt 

Håber ikke det bliver for slemt for dig

Anmeld

18. oktober 2010

Mira0911

Laulund87 skriver:

Når du nu er dårlig så har der bare at være en bebs

Åhh jeg kender det, jeg tilbragte 9 måneder i sengen eller på sygehuset, et rent mareridt 

Håber ikke det bliver for slemt for dig

Synes da også det er rimeligt at der skal være en bebs derinde... Slet ikke fair at have det så skidt... 

Her var det også alle 9 mdr jeg bare lærte ulrik at kende alt for godt... 

Sikke noget øv med dig også... Håber det bliver mildt, hvis jeg kan teste positivt snart... 

Synes bare det er så underligt at kvalmen kunne være så kraftig og at følelsen af opkast var lige så kraftigt som da jeg ventede Julie... 

Anmeld

18. oktober 2010

Laulund87

MoarJ skriver:

Synes da også det er rimeligt at der skal være en bebs derinde... Slet ikke fair at have det så skidt... 

Her var det også alle 9 mdr jeg bare lærte ulrik at kende alt for godt... 

Sikke noget øv med dig også... Håber det bliver mildt, hvis jeg kan teste positivt snart... 

Synes bare det er så underligt at kvalmen kunne være så kraftig og at følelsen af opkast var lige så kraftigt som da jeg ventede Julie... 

Det trækker bare tænder ud, men det er jo det værd i sidste ende

Jeg håber virkelig det er derfor du er så

Anmeld

18. oktober 2010

Mira0911

Laulund87 skriver:

Det trækker bare tænder ud, men det er jo det værd i sidste ende

Jeg håber virkelig det er derfor du er så

Håber dælme også det er derfor... Gad vide hvornår jeg så kan teste... 

Anmeld

18. oktober 2010

Laulund87

MoarJ skriver:

Håber dælme også det er derfor... Gad vide hvornår jeg så kan teste... 

Hmm prøv om et par dage hvis ikke du har fået mens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.