Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MoarJ skriver: Ja.. Sad endda i bilen da vovse skulle have vaccine, registres osv.. Så sad jeg derude og hyggede mig... Håber jo virkelig...
Ja.. Sad endda i bilen da vovse skulle have vaccine, registres osv.. Så sad jeg derude og hyggede mig...
Håber jo virkelig...
Ej jeg føler med dig..Håber også for dig
Når projektet er sat igang skal det jo helst være NU
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laulund87 skriver: Ej jeg føler med dig..Håber også for dig Når projektet er sat igang skal det jo helst være NU
Lige præcis... ;)
Det tyder vidst på noget... Men er ikke sikker endnu... Har stadig ikke fået mens...
MoarJ skriver: Det tyder vidst på noget... Men er ikke sikker endnu... Har stadig ikke fået mens...
Spændende
Laulund87 skriver: Spændende
Ja og jeg synes også kroppen er begyndt at sige nogen lyde... Hmm... Er det normalt?
MoarJ skriver: Ja og jeg synes også kroppen er begyndt at sige nogen lyde... Hmm... Er det normalt?
Hmm lyde?
Laulund87 skriver: Hmm lyde?
Ja lyde, og det har maven aldrig gjort... Måske det bare er tarmene der leger lidt...
MoarJ skriver: Ja lyde, og det har maven aldrig gjort... Måske det bare er tarmene der leger lidt...
Ja måske, ved ikke om det har noget med graviditet at gøre
Men kroppen gør jo mange mærkelige ting når man er gravid
Laulund87 skriver: Ja måske, ved ikke om det har noget med graviditet at gøre Men kroppen gør jo mange mærkelige ting når man er gravid
Ja det er jo det... Har slet ikke optræk til mens... Plejer jeg altid at have...
MoarJ skriver: Ja det er jo det... Har slet ikke optræk til mens... Plejer jeg altid at have...
Jeg ville teste i morgen hvis jeg var dig, men jeg er også så satans nysgerrig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128