Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jennas skriver: Tak kender til det med at ville gøre alt for at det lykkes næste gang..Jeg har selv ladet rygningen være én af de ting jeg "måtte" synde med. Simpelthen for hårdt at stoppe osv. Men tænk nu hvis det er røgen som bærer skylden til at det (ellers så perfekte befrugtede æg) ikke sætter sig fast. Vil i hvert fald gøre forsøget Jeg har i hvert fald lavet om på min livsstil mht mad, motion osv..næste skridt er at kvitte de "lumske" cigaretter Vi må "bare" klø på Jeg har godkendt dig som ven søde Du er min første, tak for det
Tak kender til det med at ville gøre alt for at det lykkes næste gang..Jeg har selv ladet rygningen være én af de ting jeg "måtte" synde med. Simpelthen for hårdt at stoppe osv. Men tænk nu hvis det er røgen som bærer skylden til at det (ellers så perfekte befrugtede æg) ikke sætter sig fast. Vil i hvert fald gøre forsøget Jeg har i hvert fald lavet om på min livsstil mht mad, motion osv..næste skridt er at kvitte de "lumske" cigaretter Vi må "bare" klø på
Jeg har godkendt dig som ven søde Du er min første, tak for det
Og så lige...den Frk. stork har bare af at høre efter denne gang Den skal bare være der snart Selvfølgelig vil klinikken kende dine æggestokke bedre og bedre for hver gang. Håber bare ikke det bliver nødvendigt for dig, at skulle flere behandlinger igennem end den næste
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
De tanker du skriver der er også de tanker jeg gør mig i disse dage
Nu mangler jeg bare at give mig selv sparket ang. løbetræningen
Årh jamen det var da så lidt søde er glad for at jeg måtte få plads på din venneliste
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128