jeg er ved at miste modet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

BubbieBear

Shibby skriver:

Er ikke heelt  i samme båd som dig,-men jeg venter også på at finde ud af om jeg er gravid eller ej. Jeg er nu 5 dage over,-og testen er negativ. Jeg er en af dem der producere meget lidt hcg og tro mig. Det er til at få spat af. Under min sidste graviditet røg jeg til rigtig mange blodprøver og scanninger fordi hcgen i mit blod var så lav at de troede jeg ville abortere. Men nej..Ud kom sgu en unge. Så jeg ved at selvom hcgen er lav,-så kan der sgu komme en unge alligevel. Jeg  for dig

Tak for de krydsede fingre

Jeg fik desværre min mens igår aftes, så vi må på den igen med ICSI forsøg når vi har fået lidt ro på.

Lyder vildt at dit hcg var så lavt

Håber at spatten forsvinder og du snart kan teste positiv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

jennas

BubbieBear skriver:

Jeg skal nok rejse mig igen. I stor stil
Vi skal bare lige komme os over at det ikke gik som vi ønskede første gang.

Det lyder super stærkt gået af dig søde! Du lyder som en der virkelig har fået "blod på tanden"

Glæder mig til at jeg kan begynde at løbetræne lidt igen for det har jeg virkelig savnet.

Vi har været igennem den lange behandling med nedregulering osv, og er sikker på at det er det klinikken mener skal ske igen. Så får jo automatisk et lille pusterum inden det går løs igen

Tak søde  Yeb..du kan tro jeg har fået blod på tanden igen Jeg træner også så vandet står vandret! Det er bare så dejligt..så bare slå dig løs...det gavner

Ja, når i skal igennem det lange forløb så går der lidt tid imellem, så skal du nok være klar på det tidspunkt.

Vi har selv fået at vide, at vi skal igennem den korte IVF næste gang, altså uden nedregulering denne gang. De sagde de kendte mit indre så godt nu, at de ville kunne styre mig he he som det kan lyde hva

Du har ret..brug den tid i har brug for nu..til at komme jer over at det desværre ikke blev positivt i denne omgang. Der ER heldigvis håb endnu

Anmeld

19. oktober 2010

BubbieBear

jennas skriver:

Tak søde  Yeb..du kan tro jeg har fået blod på tanden igen Jeg træner også så vandet står vandret! Det er bare så dejligt..så bare slå dig løs...det gavner

Ja, når i skal igennem det lange forløb så går der lidt tid imellem, så skal du nok være klar på det tidspunkt.

Vi har selv fået at vide, at vi skal igennem den korte IVF næste gang, altså uden nedregulering denne gang. De sagde de kendte mit indre så godt nu, at de ville kunne styre mig he he som det kan lyde hva

Du har ret..brug den tid i har brug for nu..til at komme jer over at det desværre ikke blev positivt i denne omgang. Der ER heldigvis håb endnu

Kommer i den grad til at slå mig løs her i løbet af ugen og på søndag hvor der står flytning på programmet

Når det så er overstået starter jeg min løbetræning stille op igen. Er jo kommet ud af form i mellemtiden.

Rygningen bliver også halveret når vi flytter ind i den nye lejlighed. Manden og jeg har aftalt at det bliver udenfor der skal ryges

Jeg har overvejet at høre klinikken om den korte behandling. Men de siger nok nej da jeg havde 16 ægblærer ved ægudtagning

Der er heldigvis håb endnu!

Burde vi give Fru Stork en gps så hun nemmere kan finde os næste gang?

Anmeld

19. oktober 2010

Filuka

Heads up for dig - hvor er du sej! Din positive tilgang skal nok ende med et ønskebarn til dig. Knus

Anmeld

19. oktober 2010

jennas

BubbieBear skriver:

Kommer i den grad til at slå mig løs her i løbet af ugen og på søndag hvor der står flytning på programmet

Når det så er overstået starter jeg min løbetræning stille op igen. Er jo kommet ud af form i mellemtiden.

Rygningen bliver også halveret når vi flytter ind i den nye lejlighed. Manden og jeg har aftalt at det bliver udenfor der skal ryges

Jeg har overvejet at høre klinikken om den korte behandling. Men de siger nok nej da jeg havde 16 ægblærer ved ægudtagning

Der er heldigvis håb endnu!

Burde vi give Fru Stork en gps så hun nemmere kan finde os næste gang?

Ja! Vi burde i den grad give Frk. Stork en Gps  Så har hun da ingen undskyldning...

Lyder dejligt at i skal flytte, så får i også lidt andet at tænke på  Vi ryger heller ikke indenfor, hvilket er super dejligt. Desuden mistænker jeg.. uden at jeg kan være helt sikker, at rygningen er en del af det som besværliggøre at jeg bliver gravid  Så giver rygestoppet en fair chance og måske det faktisk ikke er så svært igen at stoppe

Jeg danner også virkelig mange æg hver gang...men er heldigvis ikke blevet overstimuleret nogensinde.

Håber i får en super god flytning Og det kommer til, at gøre en forskel for jer i den positive retning Stadig mange tanker & knus til jer

Anmeld

19. oktober 2010

BubbieBear

Filuka skriver:

Heads up for dig - hvor er du sej! Din positive tilgang skal nok ende med et ønskebarn til dig. Knus

Mange tak  

Ja håber at positivitet kan "trylle" et ønskebarn frem! 

Anmeld

19. oktober 2010

BubbieBear

jennas skriver:

citerer lige et andet indlæg fra dig. af en eller anden grund ville den ikke citere det seneste

Jeg har også gået og "bonket" mig selv oveni hovedet pga. rygningen, men jeg tænker: Jeg må ikke drikke cola, løbetræne, drikke alkohol, have sex eller løfte tunge ting. Så vil jeg sgu trøste mig med mine smøger!

Men lige nu er jeg villig til at gøre alt for at det lykkedes næste gang.

Lyder da godt at du ikke er blevet overstimuleret! Håber at klinikken kender mine ægstokke bedre efter første forsøg.

Håber snart at du skriver at det hjalp med den gps til fru stork

Anmeld

19. oktober 2010

Miia90

ville bare sende dig en kærlig tanke, håber snart det lykkes for dig er selv igang med iui-h 2 forsøg så vi er i samme båd, når det bare ikk lykkes

Mia

Anmeld

19. oktober 2010

Mullefisen2011

Miia90 skriver:

ville bare sende dig en kærlig tanke, håber snart det lykkes for dig er selv igang med iui-h 2 forsøg så vi er i samme båd, når det bare ikk lykkes

Mia

Som Mia vil jeg også bare sende dig en tanke og et
Hvor er du sej at du sådan kan rejse dig op igen selvom det ikke lykkedes og komme videre..

fingre for jer og ønsker jer held og lykke.. Håber der snart er gevinst

Anmeld

19. oktober 2010

jennas

BubbieBear skriver:

citerer lige et andet indlæg fra dig. af en eller anden grund ville den ikke citere det seneste

Jeg har også gået og "bonket" mig selv oveni hovedet pga. rygningen, men jeg tænker: Jeg må ikke drikke cola, løbetræne, drikke alkohol, have sex eller løfte tunge ting. Så vil jeg sgu trøste mig med mine smøger!

Men lige nu er jeg villig til at gøre alt for at det lykkedes næste gang.

Lyder da godt at du ikke er blevet overstimuleret! Håber at klinikken kender mine ægstokke bedre efter første forsøg.

Håber snart at du skriver at det hjalp med den gps til fru stork

Tak  kender til det med at ville gøre alt for at det lykkes næste gang..Jeg har selv ladet rygningen være én af de ting jeg "måtte" synde med. Simpelthen for hårdt at stoppe osv. Men tænk nu hvis det er røgen som bærer skylden til at det (ellers så perfekte befrugtede æg) ikke sætter sig fast. Vil i hvert fald gøre forsøget  Jeg har i hvert fald lavet om på min livsstil mht mad, motion osv..næste skridt er at kvitte de "lumske" cigaretter  Vi må "bare" klø på

Jeg har godkendt dig som ven søde  Du er min første, tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.