Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor til Elias 13.01.10 skriver: Det gør mig ondt!
Det gør mig ondt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BubbieBear skriver: Hej piger Igår aftes skete der den ene ting der ikke måtte ske: jeg fik min mens
Hej piger
Igår aftes skete der den ene ting der ikke måtte ske: jeg fik min mens
Det er jeg virkelig ked af søde!!
STORT
kitty skriver: Det er jeg virkelig ked af søde!! STORT
Ups nåede lige at sende en pb til dig
Tak for knus. Det varmer!
Åh nej, det er jeg meget ked af at høre Jeg kender følelsen Sender trøstende gode tanker & kram til dig fra mig
jennas skriver: Åh nej, det er jeg meget ked af at høre Jeg kender følelsen Sender trøstende gode tanker & kram til dig fra mig
kan slet ikke lide "the man upstairs" lige nu. årha!
mine tanker er: hvad så NU?
Tak for knus osv
BubbieBear skriver: kan slet ikke lide "the man upstairs" lige nu. årha! mine tanker er: hvad så NU? Tak for knus osv
Kan sagtens forstå dig Det er svært at holde troen vedlige i sådan en tid Men selvom det er så ufatteligt hårdt og man faktisk mest har lyst til at dykke under dynen og lade liv være liv...så skal vi jo videre ikke? Har i været igennem alle de forsøg som i kan gennem det offentlige nu? Håber ikke det gør noget jeg spørger Jeg håber det bedste for dig søde
jennas skriver: Kan sagtens forstå dig Det er svært at holde troen vedlige i sådan en tid Men selvom det er så ufatteligt hårdt og man faktisk mest har lyst til at dykke under dynen og lade liv være liv...så skal vi jo videre ikke? Har i været igennem alle de forsøg som i kan gennem det offentlige nu? Håber ikke det gør noget jeg spørger Jeg håber det bedste for dig søde
Det er helt okay at du spørger søde
Vi har 2 ICSI forsøg tilbage
BubbieBear skriver: Det er helt okay at du spørger søde Vi har 2 ICSI forsøg tilbage
Okay Jamen så er det jo bare "op på hesten" søde Ved godt det ikke lige er det du tænker på ligenu...men om end ikke andet sandt...Vi står som sagt selv i denne situation at vi kun har 1. IVF forsøg tilbage & 1 æg nedfrosset. Men nu bruger jeg de næste mdr. på at komme af med de overflødige kg og så vil jeg være totalt røgfri mindst 1 mdr. før vi går igang igen. Jeg har PCO, men ikke i så svær en grad. Har aldrig igennem de 2 første behandlinger fået gode råd om kost osv. Men har nu selv undersøgt alt hvad undersøges kan og har faktisk fået nyt håb igen...Ved godt jeres situation nok er anderledes...men det er nok en god idé at give din krop hvile nu og så blive rigtigt klar til næste behandling. Håber du forstår mig? Tro mig, vi ville gerne gå igang med det samme, men det kan også gå alt for stærkt og med chancen for negativt resultat i tankerne kan jeg godt være tålmodig Håber du måske kan bruge dette til at komme videre men husk..du skal give dig selv plads til at være ked af det Og så rejse dig bagefter
Er ikke heelt i samme båd som dig,-men jeg venter også på at finde ud af om jeg er gravid eller ej. Jeg er nu 5 dage over,-og testen er negativ. Jeg er en af dem der producere meget lidt hcg og tro mig. Det er til at få spat af. Under min sidste graviditet røg jeg til rigtig mange blodprøver og scanninger fordi hcgen i mit blod var så lav at de troede jeg ville abortere. Men nej..Ud kom sgu en unge. Så jeg ved at selvom hcgen er lav,-så kan der sgu komme en unge alligevel. Jeg for dig
jennas skriver: Okay Jamen så er det jo bare "op på hesten" søde Ved godt det ikke lige er det du tænker på ligenu...men om end ikke andet sandt...Vi står som sagt selv i denne situation at vi kun har 1. IVF forsøg tilbage & 1 æg nedfrosset. Men nu bruger jeg de næste mdr. på at komme af med de overflødige kg og så vil jeg være totalt røgfri mindst 1 mdr. før vi går igang igen. Jeg har PCO, men ikke i så svær en grad. Har aldrig igennem de 2 første behandlinger fået gode råd om kost osv. Men har nu selv undersøgt alt hvad undersøges kan og har faktisk fået nyt håb igen...Ved godt jeres situation nok er anderledes...men det er nok en god idé at give din krop hvile nu og så blive rigtigt klar til næste behandling. Håber du forstår mig? Tro mig, vi ville gerne gå igang med det samme, men det kan også gå alt for stærkt og med chancen for negativt resultat i tankerne kan jeg godt være tålmodig Håber du måske kan bruge dette til at komme videre men husk..du skal give dig selv plads til at være ked af det Og så rejse dig bagefter
Jeg skal nok rejse mig igen. I stor stil Vi skal bare lige komme os over at det ikke gik som vi ønskede første gang.
Det lyder super stærkt gået af dig søde! Du lyder som en der virkelig har fået "blod på tanden"
Glæder mig til at jeg kan begynde at løbetræne lidt igen for det har jeg virkelig savnet.
Vi har været igennem den lange behandling med nedregulering osv, og er sikker på at det er det klinikken mener skal ske igen. Så får jo automatisk et lille pusterum inden det går løs igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128