Hvad stod der???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

oo

"hahahahahaha" fra min ældste lillesøster, som jeg havde sendt et gavekort til Grand teatret fordi hende og hendes mand sidder rigtig stramt i det økonomisk og jeg syntes de trængte til forkælelse. Så svarede hun hahahaha fordi jeg skrev tilbage, at Søren ikke vidste jeg havde sendt dem gavekort, men at han nok opdagede hendes besked på facebook lige om lidt, så jeg sad bare og ventede på det berømte "SKAAAAAAT!" nede fra stuen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Pige2009

"Vil du ikke godt give lyd fra dig? Er rasende bekymret nu."

Fra min veninde, fordi jeg ikke har svaret hende på sms'er og opkald, da jeg har haft telefonen på lydløs siden igår...

Anmeld

18. oktober 2010

CS

Kære skønne smukke veninde. Tillykke med fødselsdagen og velkommen i klub 34  Jeg håber du får en rigtig dejlig dag og at Victoria har sørget for masser af forkælelse Håber at i begge to har det godt.

Kæmpe knus

Anmeld

18. oktober 2010

TTM

Hej . Vi er nået til vores lodge og har allerede set antiloper, bavianer, bøfler, flamingoer, næsehorn og løver. Helt fantastisk . Ville ønske du var her

(En besked fra min kæreste som er på safari i Afrika med sin familie...)

Anmeld

18. oktober 2010

LISBETH:-)

Sidste sms er fra min mand som skriver:

Ahhh 7 timer til massage - glæder mig

Han mener så åbenbart at han skal have massage når han får fri fra arbejde..................

Anmeld

18. oktober 2010

M.O.A.R.

Der stod: Sendte fejl
Fra min veninde som fik sendt en besked hvor der stod 'er du på arbejde' til mig ved en fejl

Anmeld

18. oktober 2010

Dansker i England

"ok my dear. no problems x" fra min veninde.

Anmeld

18. oktober 2010

Corn

Fra min mor: Nå det var da godt

Hun havde spurgt til Andreas der har været syg, og nu er i bedring

Anmeld

18. oktober 2010

Moar'en

Fra Manden:   kl. 14.50 hos eriksen ( det tidspunkt han skulle ned til lægen med Viktor, endnu engang - Øv!!!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.