Hvad stod der???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

Annesofie.

"jeg må gerne komme med så du må gerne lii få en billet til mig også" besked fra min søster der havde spurgt min farmor om hun måtte komme med mig og min farmor imorgen ud og se den nye olsen banden film

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

ekzunz

"uhms må jeg komme med?"

Besked fra Tanja (Muffi) da hun hørte at vi lørdag skulle til mine svigerforældre og have Forloren Hare med Flødesovs....

Og nej, jeg har så ikke fået nogle sms'er siden lørdag kl. lidt over 10....

Anmeld

18. oktober 2010

NessaXenia

jeg havde tilbudt min hjælp for en veninde om at tage hendes søn i weekenden og min sidste sms stod der;

Du kan hente ham fredag og så har du ham til søndag.

wuhuu! han er 7 mdr..

Anmeld

18. oktober 2010

Pia.

Glæder mig til at høre din stemme senere - er lige landet i Ballerup skal lige over med min datter ...  Love U

Anmeld

18. oktober 2010

heaven

Pia. skriver:

Glæder mig til at høre din stemme senere - er lige landet i Ballerup skal lige over med min datter ...  Love U

nånånånå..... love is in the air......

Jannie - "giv lige besked, hvis i skal have noget med til Fyn (moster)"..... sidst modtaget sms

Anmeld

18. oktober 2010

Lullaby

Fra min mor da jeg sagde tak fordi hun gav fif om vinduespudsning

Anmeld

18. oktober 2010

SoffiLine

Min sidste modtagede sms var fra Jordmoder.dk hvor der stod:

Hej Sofia Sørensen

Du har bestilt tid fredag den 26 November kl 13.45 hos Birgit.

Vi glæder os til at se dig

Anmeld

18. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Sidste sms vil jeg ikke fremlægge her, da det er fra min veninde, som ikke har det godt pt. (Så meget personligt.)

Men 2. sidste er fra min mor.

Har du været derinde

(spm. om jeg har været i babysam og KLAGE!!!)

Anmeld

18. oktober 2010

FrkT

Der står:

Hej Thilde. Vi har haft nogle dejlige dage her i Berlin. Vi har fået set en hel masse og kan slet ikke rumme mere. Vi kører hjem i morgen. Så kan vi snakkes ved. Knus mor

Og ja, den er, sjovt nok, fra min mor. De har haft campingvognen med til Berlin 1½ uges tid. Ville egentlig have været på en storbyrejse til en eller anden europæisk by med fly, men rejseforsikringen dækker ikke før ½ år efter man har afsluttet sin kræftbehandling. Så de tog lidt ferie sådan her.

Anmeld

18. oktober 2010

twinboys

Hi hi hvor er det altså et sjovt indlæg...

Fra en venindes veninde...

Hej kan du stadig skaffe billigt Katvig sengetøj ??? Så er jeg nemlig interesseret i 2 voksen grøn 1 junior grøn og 1 baby grøn. Jeg håber du stadig kan. Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.