Hvad stod der???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

annec

Fra min kæreste : Så har jeg købt frimærket, sender det når jeg kommer hjem igen skat. elsker dig! <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

quar20

Fra manden : Har du taget kød op til aften og hvad? Er virkelig sulten..

Men det er min mand altid

Anmeld

18. oktober 2010

LouiseNielsen

quar20 skriver:

Fra manden : Har du taget kød op til aften og hvad? Er virkelig sulten..

Men det er min mand altid

Hahaha, er det første min mand spørger om når han slår øjne op om morgenen... Skaaaaat, hvad skal vi have til aftensmad??

Hmmmm

Anmeld

18. oktober 2010

CiSo

Fra min mor: Har du købt det der, du ved godt.. 

Jeg skulle huske at købe "taziki" og jeg kan ikke stave til det, og det kan hun heller ikke, men jeg skal hjem og spise ved min dejlige familie i aften. og vi skal have frikadeller og det der man ikke kan stave til.. 

Anmeld

18. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977

At jeg er blever booket til at arbejde 10 nov 16-21

Anmeld

18. oktober 2010

bøgelund

LouiseNielsen skriver:

Så er jeg ikke særlig intiligent..... For jeg keder mig, hehe!

det kan ikke passe.. der kommer beverly hills nu her. så under tæppet på sofaen..

Anmeld

18. oktober 2010

saxa

"Vi kører hjemmefra nu " Fra min tante og Farbror som kommer inden længe..

Anmeld

18. oktober 2010

quar20

LouiseNielsen skriver:

Hahaha, er det første min mand spørger om når han slår øjne op om morgenen... Skaaaaat, hvad skal vi have til aftensmad??

Hmmmm

hahahhaahha griner.... Ja sådan er det også herhjemme  - men sagde imorges.. ØHHH skat vi har ikke lige lavet madplan igår så jeg må lige sætte mig ned og lave en idag..!! Også får jeg sådan en sms...  - Det skal lige siges at jeg allerede HAR fortalt ham at menuen er lassange med salat i aften da han ringede og spurgte mig kl. 12 i hans FROKOST PAUSE...!! Ja hvor han så også fik mad

Anmeld

18. oktober 2010

LouiseNielsen

quar20 skriver:

hahahhaahha griner.... Ja sådan er det også herhjemme  - men sagde imorges.. ØHHH skat vi har ikke lige lavet madplan igår så jeg må lige sætte mig ned og lave en idag..!! Også får jeg sådan en sms...  - Det skal lige siges at jeg allerede HAR fortalt ham at menuen er lassange med salat i aften da han ringede og spurgte mig kl. 12 i hans FROKOST PAUSE...!! Ja hvor han så også fik mad

MÆND!!!

Hehe....

Anmeld

18. oktober 2010

Mellepige

Min sidste besked er fra kæresten

- Mødes vi i fakta skat?

Så må heller smutte op på cyklen, og mødes med manden, så vi kan få handlet ind til noget aftensmad!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.