Er der nogen af jer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

SoffiLine

Nina Sophia skriver:

god ide skat  ellers kan du vel vente??  ligsom jeg

Ja sagtens, men tænker bare.... Fik 4 tatoveringer 1 uge før jeg opdagede at jeg er gravid, der er ikke sket noget... både mine arme og ben er godt fyldt & der er aldrig sket noget... men man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig skat...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

LouiseNielsen

Jeg blev tattoveret da jeg ventede Mathias.... Og jeg reagerede overhovedet ikke på det! Var lige i starten af min graviditet, jeg var 14 uger henne ca.... Så vit jeg lige husker!

Anmeld

18. oktober 2010

SoffiLine

LouiseNielsen skriver:

Jeg blev tattoveret da jeg ventede Mathias.... Og jeg reagerede overhovedet ikke på det! Var lige i starten af min graviditet, jeg var 14 uger henne ca.... Så vit jeg lige husker!

hej søde. tak for svar. tror det er op til en selv om man vil eller ej og så se igennem alle folks fordomme, for dem er der mange af

Anmeld

18. oktober 2010

LouiseNielsen

SoffiLine skriver:

hej søde. tak for svar. tror det er op til en selv om man vil eller ej og så se igennem alle folks fordomme, for dem er der mange af

Dem er der rigtig mange af.... Men der er SÅ mange meninger om hvad man må og hvad man ikke må... Selv fagpersoner er ikke altid enige! Og skal man lytte efter det hele, så burde man ligge sig unde dynen og blive der fra den dag man testede positiv og til den dag man føder.....

Anmeld

18. oktober 2010

Laulund87

SoffiLine skriver:

Der er jo også en ret alvorlig risiko ved at ryge?

Men nu gik dette indlæg heller ikke ud på hvad folk synes & ikke synes, men om der er nogen herinde der har fået en mens de ventede sig

Tja der er mange meninger om hvad man kan tillade sig når man er gravid..Jeg har ikke fået en mens jeg var gravid

Så fik jeg også lige svaret på dit spørgsmål

Anmeld

18. oktober 2010

SussieThyssen

SoffiLine skriver:

... Der har fået en tatovering mens i ventede jer? 

Nul..og kunne heller aldrig finde på at få nogen..overhovedet.
Har set nok af tusser på gamle koners skind..og de er bare SÅ ulækre og klamme. 
Men det er jo så én holdning andre har en anden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. oktober 2010

SoffiLine

LouiseNielsen skriver:

Dem er der rigtig mange af.... Men der er SÅ mange meninger om hvad man må og hvad man ikke må... Selv fagpersoner er ikke altid enige! Og skal man lytte efter det hele, så burde man ligge sig unde dynen og blive der fra den dag man testede positiv og til den dag man føder.....

det er os sådan jeg ser på det.

Anmeld

18. oktober 2010

SoffiLine

SussieThyssen skriver:

Nul..og kunne heller aldrig finde på at få nogen..overhovedet.
Har set nok af tusser på gamle koners skind..og de er bare SÅ ulækre og klamme. 
Men det er jo så én holdning andre har en anden.

Kærligst
Sussie

Forståeligt hvis du ikk kan li' den slags

Anmeld

18. oktober 2010

VIPpigen

Jeg fik min nede på anklen rettet da jeg var 12+0. Jeg snakkede med både tatovør, og min egen læge om risikoen, den var minimal hvis jeg vidste at han gjorde sit arbejde ordentligt. Og det skal jeg love for han gjorde. Jeg var til første NF dagen efter, og ugen efter var vi til 2 NF. Jeg holdte den ren som man skal, og der har ingen problemer været overhovedet.

Anmeld

18. oktober 2010

SoffiLine

VIPpigen skriver:

Jeg fik min nede på anklen rettet da jeg var 12+0. Jeg snakkede med både tatovør, og min egen læge om risikoen, den var minimal hvis jeg vidste at han gjorde sit arbejde ordentligt. Og det skal jeg love for han gjorde. Jeg var til første NF dagen efter, og ugen efter var vi til 2 NF. Jeg holdte den ren som man skal, og der har ingen problemer været overhovedet.

Tak for dit svar

Tænker os at der ikke sker noget... Eller det kan der selvfølgelig... Men har snart så mange tusser og ingen af dem er nogensinde gået i kludder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.