Er der nogen af jer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.490 visninger
41 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

SoffiLine

... Der har fået en tatovering mens i ventede jer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Maria.

Nej! Det må man ikke.. Og du finder nok ikke noget tatovør det vil tatovere dig når du er gravid! Dog har jeg fået nogle stykker efter graviditet og amning!

Anmeld

18. oktober 2010

SoffiLine

Maria. skriver:

Nej! Det må man ikke.. Og du finder nok ikke noget tatovør det vil tatovere dig når du er gravid! Dog har jeg fået nogle stykker efter graviditet og amning!

Har nu fundet en der gerne vil

Men ved ikk helt endnu om jeg vil

Anmeld

18. oktober 2010

Maria.

SoffiLine skriver:

Har nu fundet en der gerne vil

Men ved ikk helt endnu om jeg vil

Så er han/hun da godt dum!! Ja undskyld mig!! Bare tænk på at du udsætter din baby for infektionsrisiko!!

Anmeld

18. oktober 2010

Low

Jeg kender en som fik lavet et bokstav på fingeren imens hun var gravid. Der skete ikke noget. Jeg tror problemet er at hvis der sker noget og du skal have en eller anden form for medicin for evt. udslet så er det ikke så godt med baby i maven

Anmeld

18. oktober 2010

SoffiLine

Low skriver:

Jeg kender en som fik lavet et bokstav på fingeren imens hun var gravid. Der skete ikke noget. Jeg tror problemet er at hvis der sker noget og du skal have en eller anden form for medicin for evt. udslet så er det ikke så godt med baby i maven

Tak for svar

Fik 4 tatoveringer 1 uge før jeg fandt ud af jeg var gravid. Og der er ikke gået hverken betændelse eller andet i

Men det er selvfølgelig en chance.

Anmeld

18. oktober 2010

SoffiLine

Maria. skriver:

Så er han/hun da godt dum!! Ja undskyld mig!! Bare tænk på at du udsætter din baby for infektionsrisiko!!

Ja, det ved jeg ikke om h*n er, fik en god snak med tatovøren så tror egentlig det er til mig selv

Anmeld

18. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

SoffiLine skriver:

Tak for svar

Fik 4 tatoveringer 1 uge før jeg fandt ud af jeg var gravid. Og der er ikke gået hverken betændelse eller andet i

hi hi ikke chance men risiko jo....

Anmeld

18. oktober 2010

wamse

Jeg har ikke fået lavet mens jeg var gravid, men har jo nogle tatoveringer nu. Jeg tror at problemet er at det kan give allergi hos barnet, lige som når man farver håret, og det frarådes jo også.  Min erfaring med at være gravid gør også at jeg ikke ville have en tatovering undervejs, for min krop reagerede anderledes på ting end den ellers ville have gjort, fx ved at få udslæt på kroppen af de mest sære ting.

At du så har fundet en tatovør der gerne vil gøre det, er så en anden sag, for synes ikke det er særlig professionelt når det frarådes. Jeg synes dog ikke lige jeg kan finde en side på nettet, hvor det frarådes fra officiel side, men jeg søger lige videre

Anmeld

18. oktober 2010

Maria.

SoffiLine skriver:

Tak for svar

Men det kan du ikke regne med! For mon den 3. gik der betændelse i, selvom jeg passede den som de 2 første!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.