Er der nogen af jer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

SoffiLine

Ni-ko-li-ne skriver:

hi hi ikke chance men risiko jo....

Ja  Er ikke så god til at finde de  rigtige ord.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

SoffiLine skriver:

Ja  Er ikke så god til at finde de  rigtige ord.

sådan er det jo bare:0) vi kan ikke være lige gode til alt alle sammen... så ville livet være for kedeligt! :0)

Anmeld

18. oktober 2010

Laulund87

Jeg må nok indrømme at jeg synes det er dybt uansvarligt at blive tatoveret når man er gravid..Om man har fundet en der vil eller ej

Anmeld

18. oktober 2010

SoffiLine

Laulund87 skriver:

Jeg må nok indrømme at jeg synes det er dybt uansvarligt at blive tatoveret når man er gravid..Om man har fundet en der vil eller ej

Hver sin mening. Man må heller ikke ryge, drikke, spise stærk mad og en masse andet. Må man overhovedet leve?

Anmeld

18. oktober 2010

Laulund87

SoffiLine skriver:

Hver sin mening. Man må heller ikke ryge, drikke, spise stærk mad og en masse andet. Må man overhovedet leve?

Jeg kan ikke rigtig tage det seriøst når folk sammenligner med de ting Med tatoveringer er der en rimelig alvorlig risiko for at gøre skade på sit barn og jeg fatter ikke man vil tage den når det ikke er nødvendigt..Men ja hver sin mening

Og man kan jo godt leve uden så jo man må godt leve

Anmeld

18. oktober 2010

SoffiLine

Laulund87 skriver:

Jeg kan ikke rigtig tage det seriøst når folk sammenligner med de ting Med tatoveringer er der en rimelig alvorlig risiko for at gøre skade på sit barn og jeg fatter ikke man vil tage den når det ikke er nødvendigt..Men ja hver sin mening

Og man kan jo godt leve uden så jo man må godt leve

Der er jo også en ret alvorlig risiko ved at ryge?

Men nu gik dette indlæg heller ikke ud på hvad folk synes & ikke synes, men om der er nogen herinde der har fået en mens de ventede sig

Anmeld

18. oktober 2010

NessaXenia

nej, og da min svoger er tattovør sige han at langt størstedelen af de tattovøre som tænker på andet en pengekassens indhold ikke må tattovere gravide.

Anmeld

18. oktober 2010

SoffiLine

Nina Sophia skriver:

nej, og da min svoger er tattovør sige han at langt størstedelen af de tattovøre som tænker på andet en pengekassens indhold ikke må tattovere gravide.

Der er så mange meninger pretty, ville også bare høre. Inden jeg beslutter mig 

Anmeld

18. oktober 2010

Diana2013

Jeg tænker også på om tattooen ikke risikere at blive rigtig grim efter da kroppen jo ændre sig?

Anmeld

18. oktober 2010

NessaXenia

SoffiLine skriver:

Der er så mange meninger pretty, ville også bare høre. Inden jeg beslutter mig 

god ide skat  ellers kan du vel vente??  ligsom jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.