Kryds fingre for mig 12.30 piger :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

Becks

Maalene skriver:

Skal ned til lægen 12.30 og have taget blodprøve og derefter sender de mig videre til gynækolog, hvor jeg regner med, at jeg skal scannes, for at se om der stadig er liv i mit lille foster i maven - de sagde på scanningsklinikken i lørdags, at rigtig meget tyder på, at den ikke er vokset siden uge 6, så jeg sidder bare og ryster og håber på der sker et mirakel

Hvordan gik det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

KajaHH

Sidder her og venter er helt spændt...

Anmeld

18. oktober 2010

Maalene

Tak til jer allesammen - men hun havde desværre ret i lørdags !

Fik en indvendig scanning, men der var ingen hjerteblink og fostret var kun hvad der svarer til 6 uger gammel...

Ved slet ikke hvad jeg skal gøre - synes simpelthen det er SÅ uretfærdigt! Og så har man ikke mindre end TRE veninder som er blevet gravide ved et uheld, og hvor alt bare går som det skal - er glad på deres vegne selvfølgelig - men hvor er det URETFÆRDIGT!

Men tusind tak for hjælpen !

Anmeld

18. oktober 2010

Loa

Maalene skriver:

Tak til jer allesammen - men hun havde desværre ret i lørdags !

Fik en indvendig scanning, men der var ingen hjerteblink og fostret var kun hvad der svarer til 6 uger gammel...

Ved slet ikke hvad jeg skal gøre - synes simpelthen det er SÅ uretfærdigt! Og så har man ikke mindre end TRE veninder som er blevet gravide ved et uheld, og hvor alt bare går som det skal - er glad på deres vegne selvfølgelig - men hvor er det URETFÆRDIGT!

Men tusind tak for hjælpen !

Årh

Er såååå ked på jeres vegne

Stort til jer!!

Anmeld

18. oktober 2010

LouiseNielsen

Åhhh hvor gør det mig ondt.... Og her sidder jeg hjemme og er muggen over en negativ graviditetes test to dage før forventet mens. Det er jo ingenting i forhold til det du går igennem....

Håber i kommer stærke ud på den anden side, og hurtig vil være klar til at forsøge igen....

Kram

Anmeld

18. oktober 2010

SussieThyssen

Åhhh...et stort trøsteknus herfra.
Har ikke så mange ord.
Du får bare en masse lys og kærlighed tilsendt.

Sussie

Anmeld

18. oktober 2010

Julieogbaby

Øv Håber det snart lykkes for jer igen, og så går bedre!

Anmeld

18. oktober 2010

Maalene

Tusind tak for alle jeres knus, krydsede fingre og alle andre kærlige tanker I ellers må have haft!

Det betyder alt, at man ved nogen tænker på en

Skal ind på sygehuset i morgen tidlig og have det fjernet kirurgisk, så kommer nok ikke til at sove meget i nat...

Men endnu engang - TUSIND tak for alt jeres støtte og søde ord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.