Kryds fingre for mig 12.30 piger :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.241 visninger
37 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

Maalene

Skal ned til lægen 12.30 og have taget blodprøve og derefter sender de mig videre til gynækolog, hvor jeg regner med, at jeg skal scannes, for at se om der stadig er liv i mit lille foster i maven - de sagde på scanningsklinikken i lørdags, at rigtig meget tyder på, at den ikke er vokset siden uge 6, så jeg sidder bare og ryster og håber på der sker et mirakel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Low

Får du så afvide i dag om der stadig er liv?

Anmeld

18. oktober 2010

Maalene

Low skriver:

Får du så afvide i dag om der stadig er liv?

Tuuusind tak

Ja, går ud fra Gynækologerne giver mig en indvendig scanning i dag, så de med sikkerhed kan se om hjertet slår - det er vel den eneste måde de kan se det, eller ved du om der er andre måder?

Anmeld

18. oktober 2010

Low

Maalene skriver:

Tuuusind tak

Ja, går ud fra Gynækologerne giver mig en indvendig scanning i dag, så de med sikkerhed kan se om hjertet slår - det er vel den eneste måde de kan se det, eller ved du om der er andre måder?

Nej det har du nok ret i

Anmeld

18. oktober 2010

Shibby

Fatter slet ikke at du kun er blevet scannet udenpå! Enhver ved sgu da at kvinder skal scannes indefra indtil 10+ uge. Jeg vil mene du har fået et reeet tvivlsomt resultat. Jeg tror stadig du er gravid,og jeg håber din baby er i live. Måske er du bare ikke så langt henne som forventet,-men det betyder ikke at den er død!

God tur nede ved lægen, Jeg håber din henvisning til gyn. går hurtigt igennem så du kan blive afklaret i dag

Jeg  for dig..

KnuS

Anmeld

18. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977

Krydser alt hvad jeg overhoved kan

Anmeld

18. oktober 2010

Loa

Enig med Shibby.....

for der stadig er liv i den lille bebs derinde......

Anmeld

18. oktober 2010

Maalene

Shibby skriver:

Fatter slet ikke at du kun er blevet scannet udenpå! Enhver ved sgu da at kvinder skal scannes indefra indtil 10+ uge. Jeg vil mene du har fået et reeet tvivlsomt resultat. Jeg tror stadig du er gravid,og jeg håber din baby er i live. Måske er du bare ikke så langt henne som forventet,-men det betyder ikke at den er død!

God tur nede ved lægen, Jeg håber din henvisning til gyn. går hurtigt igennem så du kan blive afklaret i dag

Jeg  for dig..

KnuS

Tusind tak skal du have

Jeg bad også om at få en indvendig scanning, men det kan man ikke få hos scanningsklinikken, så der tager jeg ALDRIG hen igen!

Er også fuldkommen ligeglad med om jeg er 6 uger henne eller 9 uger henne, hvis den har det godt derinde, men jeg testede allerede positivt, da jeg var 3+2, så kan ikke blive rykket ret meget længere tilbage - derfor det ser ret sort ud

Tusind tak skal du have - håber også på en afklaring hurtigst muligt!

Knus Malene

Anmeld

18. oktober 2010

Maalene

Jeanne skriver:

Krydser alt hvad jeg overhoved kan

Tusind mange tak - betyder alt

Anmeld

18. oktober 2010

Maalene

Loa skriver:

Enig med Shibby.....

for der stadig er liv i den lille bebs derinde......

Tusind mange gange tak

Se evt. mit svar til Shibby, scanningsklinikken foretager åbenbart ikke indvendige scanninger, bad nemlig om sådan en, og det kunne jeg ikke få...

Men tusind tak - hvis den lever - så tror jeg på
mirakler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.