Kryds fingre for mig 12.30 piger :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

KajaHH

Du skirver du ikke kan blive rykket ret langt tilbage, men da tog en GT hjemme og den var positiv, tog jeg til lægen dagen efter, og der blev regnet og regnet og jeg fik en dato for termin.

Da jeg så fik volsomme smerter røg jeg til akut scanning, og efter barnets størrelse var jeg slet ikke gravid, da jeg blev konstateret gravid, nej nej de sagde jeg kun var højest 6 uger henne, og der havde GT vist positiv 12 uger før, så lidt underligt er det da.

Men som jeg også skrev tidligere, tag det med ro indtil de har svarene, ved godt det er svært og har selv stået i samme situation, men jeg håber virkelig på alt det bedste for dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Maalene

KajaHH skriver:

Du skirver du ikke kan blive rykket ret langt tilbage, men da tog en GT hjemme og den var positiv, tog jeg til lægen dagen efter, og der blev regnet og regnet og jeg fik en dato for termin.

Da jeg så fik volsomme smerter røg jeg til akut scanning, og efter barnets størrelse var jeg slet ikke gravid, da jeg blev konstateret gravid, nej nej de sagde jeg kun var højest 6 uger henne, og der havde GT vist positiv 12 uger før, så lidt underligt er det da.

Men som jeg også skrev tidligere, tag det med ro indtil de har svarene, ved godt det er svært og har selv stået i samme situation, men jeg håber virkelig på alt det bedste for dig.

Hold da op - det lyder jo helt vildt

Ja, de må hellere end gerne sætte mig 3 uger tilbage, så længe den bare har det godt derinde - det ville jo være fantastisk, hvis bare den kun er 6 uger, og lever i bedste velgående

Men tusind tak - prøver at slappe af så godt jeg kan, og kan ikke gøre andet nu, end håbe på det bedste!

Anmeld

18. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

jeg krydser fingere fra nu af og til------
Håber alt er vel.....

Anmeld

18. oktober 2010

Maalene

Hende med maven :-) skriver:

jeg krydser fingere fra nu af og til------
Håber alt er vel.....

Tusind tak skal du have - betyder virkelig meget - håber alle de her krydsede fingre kan få mirakler til at ske

Anmeld

18. oktober 2010

sandratobias

for at alt er oka...

Anmeld

18. oktober 2010

Maalene

sandratobias skriver:

for at alt er oka...

Tusind tak skal du have

Anmeld

18. oktober 2010

forår

får du osse med herfra

Dea

Anmeld

18. oktober 2010

Maalene

forår skriver:

får du osse med herfra

Dea

Tusind mange tak skal du have

Anmeld

18. oktober 2010

mortil4dejligepiger

Krydser så meget fingre for, at der er et lille hjerte der blinker derinde!!  

Knus T

Anmeld

18. oktober 2010

Loa

Maalene skriver:

Tusind mange gange tak

Se evt. mit svar til Shibby, scanningsklinikken foretager åbenbart ikke indvendige scanninger, bad nemlig om sådan en, og det kunne jeg ikke få...

Men tusind tak - hvis den lever - så tror jeg på
mirakler

Nej det er da bare ikke okay

Tror bestemt ikke miraklernes tid er forbi, så jeg er sikker på der gemmer sig en lille drillepind derinde......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.