Liv, som førstegangsfødende??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2010

Maja88

jeg er også 1. gangs og mærkede liv ved 15+4 eller 16+4 og er 19+3 i dag og det bliver kun kraftigere.

jeg var meget i tvivl i starten om det var det. men det gik hurtigt fra en slags kilden i marven til små puf

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

stjern-holm

Jeg mærkede liv første gang da jeg var 15+1 ca . men der går lidt tid imellem mærker noget .. men nu er det blevet meget kraftigere , jeg er 19+1 idag , og jeg er slet ikke i tvivl om at det er den nu

Anmeld

18. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Jeg mærkede først sådan nogen boblende fornemmelse i maven der var jeg 19 uger henne , jeg mærkede det første rigtige spark i uge 22 og først i uge 25 mærkede min kæreste noget . 

Det er meget forskelligt fra person til person hvornår de mærker noget , noget mærker det meget tidligt og andre meget sent . 

Men ejg vil sige , jeg tror ikk du er i tvivl når du mærker det , jeg kunne kun mærke mit når jeg lå og slappede at på sofaen . 

Lig dig ned med et glas isvand og slap godt af hvis du mærker noget efter noget tid , så er det klart den lille  

Held og lykke med det hele, 

Kram her fra. 

Anmeld

18. oktober 2010

mor-til-vanessa

det var i uge 16. ret tidligt, og var heller ikke sådan nogle store spark. men kunne mærke noget der svømmede i min mave og bitte små spark

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.