Liv, som førstegangsfødende??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2010

oo

jeg mærkede liv første gang da jeg var 14+6 og det føltes som en fisk der slog med halen inde bag navlen jeg troede egentlig jeg var ved at skulle kaste op, men så ku jeg godt mærke det var noget helt andet - men jeg var temmelig forvirret over fornemmelsen (stod midt i netto). de følgende dage mærkede jeg det om og om igen og så er man ikke længere i tvivl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

Low

Tjuhl skriver:

jeg mærkede liv første gang da jeg var 14+6 og det føltes som en fisk der slog med halen inde bag navlen jeg troede egentlig jeg var ved at skulle kaste op, men så ku jeg godt mærke det var noget helt andet - men jeg var temmelig forvirret over fornemmelsen (stod midt i netto). de følgende dage mærkede jeg det om og om igen og så er man ikke længere i tvivl

Wow, det var godt nok tidligt . Jeg mærkede det først i uge 20 men min moderkage var også foran

Anmeld

17. oktober 2010

AnneBJ

Min er (efter sigende) også foran. Jeg er 18+0 og har endnu intet mærket..

Anmeld

17. oktober 2010

oo

Low skriver:

Wow, det var godt nok tidligt . Jeg mærkede det først i uge 20 men min moderkage var også foran

min moderkage er også foran men ja, det er tidligt!

Anmeld

17. oktober 2010

SoffiLine

Jeg var i 17 uge. Og mærkede et rigtig spark, og en masse af de bobler som alle snakker om

Anmeld

17. oktober 2010

Tinehh

SussieThyssen skriver:

Mærkede liv første gang dagen efter min fars 60 års fødselsdag og var da præcis 3 mdr henne
Hun var nemlig lavet d. 31. dec og dette var d. 1. april.
Fik et ordentlig los af den unge dame, der lå derinde, lige direkte ned på min blære, så jeg lettede en halv meter i sofaen LOL

Kærligst
Sussie

Hold da op.. det var godt nok tidligt, som 1. gangs!! Hehe..

Men det er da super dejligt og så lige på sådan en festlig dag ..

Anmeld

17. oktober 2010

Tinehh

Tusind taak, for alle Jeres svar til indlægget piger!

- Man bliver endnu mere baby-syg efter de små bobler/spark.. hehehe.. Men det lyder da meget blandet for hvornår der mærkes noget..

Weeee, kan slet ikke vente Også bare når man når dertil hvor kæresten kan mærke på ens mave at bebsen sparker.. Åhh'

Men af hensyn til det med at moderkagen ligger foran?

- Hvornår får jeg besked om hvordan min ligger? Til MD scanning?

Anmeld

17. oktober 2010

AnneBJ

Tinehh skriver:

Tusind taak, for alle Jeres svar til indlægget piger!

- Man bliver endnu mere baby-syg efter de små bobler/spark.. hehehe.. Men det lyder da meget blandet for hvornår der mærkes noget..

Weeee, kan slet ikke vente Også bare når man når dertil hvor kæresten kan mærke på ens mave at bebsen sparker.. Åhh'

Men af hensyn til det med at moderkagen ligger foran?

- Hvornår får jeg besked om hvordan min ligger? Til MD scanning?

Ja det tror jeg.. der kan de i hvert fald se det Min kunne ses ved NF...

Anmeld

17. oktober 2010

Amso

Jeg mærkede liv i 21. uge. Er nu i 24 uge, og har mærket liv stort set hver dag siden, så det super dejligt. Først mærkes det som bobler, eller du ved " dårlig mave" når man skal på wc. ??  Det nærmest rumler. Og nu føles det som spark og slag, er ikke i tvivl. Nogen gange er det så kraftigt jeg bliver helt forskrækket og der kommer mange mange i træk. Og får  som regel en omgang af små plukveer lige efter/smerter i ligamenterne. Så får en ordentlig omgang hver gang der virkelig er gang i ham/hende..

Jeg kan se nu når jeg ligger ned når der bliver sparket hvis det en af de kraftige omgange, og kæresten har også kunnet mærke lidt  Det så dejligt.. smiler. Sindsygt når jeg kan se fedtet "blafrer" efter et spark og en bule i øjeblikket.. Såå smukt

Anmeld

17. oktober 2010

SussieThyssen

Sjovt at mange beskriver det som bobler..det har jeg aldrig oplevet.

Har mere følt det som..hmmm..ja vrikken, som at have en reje inde i maven, eller om om der var gang i noget i tyktarmen men bare længere nede.
Nu hører jeg til dem, der har mere end god kontakt til min krop, så alle mine 3 har været meget tidligt på færde, og jeg har følt de små puslinger rumstere rundt utroligt tidligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.