Hvor lang tid havde i jeres sundhedsplejerske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2010

SussieThyssen

Mamman skriver:

Det samme hér

Tror da egentligt nok at det var sundhedsplejersken selv, der sagde at der ikke var nogen grund til at komme, da ungerne stortrivedes....og så blev vi enige om, at jeg altid kunne ringe hvis jeg havde behov for et ekstra besøg, og ellers så skulle jeg jo bare sørge for 1 års undersøgelsen og de forskellige vaccinationer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

kirsti

har stemt 6-7mdr men det er muligt det var lidt længere men ikke mad, da han fik alm mad hvilket ret stærkt kom hun ikke mere. vi startede på andet end babs da han var 6mdr men der gik meget kort tid før slughalsen havde vendet sig til mere alm mad

Anmeld

18. oktober 2010

JustAnotherName

Indtil "Boel-testen" ....mener det var omkring 9 måneders alderen.

Anmeld

18. oktober 2010

CarinaSB

vi havde sp indtil Noah var 8 mdr .. I mariagerfjord kommune har man kun til de er 8 mdr .. Noah har dog ikk fået lavet boel test .. det gør de åbenbart ikk mere 

Anmeld

18. oktober 2010

Lise

Her (hvidovre) er der besøg i hjemmet indtil 8-9 mdr, hvor der er Boel-prøven. Det var i hvert fald sidste gang hun besøgte os i forbindelse med vores første søn. Men vi havde endnu en tid, kommer jeg i tanke om, men det var mens der var strejke i maj 2008, så hun kom ikke. Og hverken hun eller vi ringede for ny tid.

Nu kommer hun her jo så for at se vores lille søn. Han er syv mdr nu, og kommer næste gang til Boel når han er otte mdr. Han er lille og har svært ved at tage på, så måske hun kommer igen derefter - jeg ved det ikke endnu. Hun har i hvert fald været her rigtig mange gange for at måle og veje ham...

Anmeld

18. oktober 2010

saxa

Efter Boel prøven da Yasmin var 8 mdr. så vi ikke vores sp mere.. Nu kommer hun så igen og ser til Oliver..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.