Hvor lang tid havde i jeres sundhedsplejerske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2010

Mathilde

Jeg har stemt over 1 år, da Celina er 15mdr og vi har hende stadig hun kommer jo slet ikke så ofte som i starten. De følger børnene helt op i skolealderen heroppe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

Low

Mathilde skriver:

Jeg har stemt over 1 år, da Celina er 15mdr og vi har hende stadig hun kommer jo slet ikke så ofte som i starten. De følger børnene helt op i skolealderen heroppe.

De sedler min SP udfylder der står også godt nok: Sundhedsplejerske besøg ved 0-5-års-alderen. Jeg synes bare det lyder af lang tid

Anmeld

17. oktober 2010

Pige2009

I Odense er det op til 10 mdr.

Anmeld

17. oktober 2010

Corn

Low skriver:

De sedler min SP udfylder der står også godt nok: Sundhedsplejerske besøg ved 0-5-års-alderen. Jeg synes bare det lyder af lang tid

Jamen sp er jo også tilknyttet skole... Så i og for sig fortsætter de jo hos sp, når de når skolealderen.

Anmeld

17. oktober 2010

Low

Macaab skriver:

Jamen sp er jo også tilknyttet skole... Så i og for sig fortsætter de jo hos sp, når de når skolealderen.

Nåe ja. Det har du jo ret i

Anmeld

17. oktober 2010

LinLin

Til og med boel-prøven... 8½ md

Anmeld

17. oktober 2010

Valle81

Low skriver:

Hvor lang tid havde i jeres sundhedsplejerske?

Hejsa

Det første halve år af Asta's liv kom hun ret intenst - de første måneder ca hver 14 dag, så blev det en gang om måneden, og fra 1/2 år til et år var den hver 2. måned. Så kom hun en gang der ved  1 1/2 år og så slut.

Jeg var alenemor og lidt ung - 23 - og havde brug for lidt kontakt og rd og vejledning og bekræftelse så bad selv om ekstra besøg:0)

Med Anton har jeg set SP 2 gange:0)

Christina

Anmeld

17. oktober 2010

Diana...

5-6 måneder vi så hende sidste gang dagen før Lucas blev 6 måneder. 

Dog da jeg blev gravid igen og havde det skidt med graviditeten spurgte jeg om min nye SP til lille pigen i maven ikke kunne komme på besøg så jeg kunne få snakket lidt om graviditeten og det besøg kalde vi så for Lucas 1 1/2 års besøg som alle bliver tilbudt, men det handlet ikke om Lucas og Lucas var også kun til stede de første 10 min så blev han hentet af DP. 

Anmeld

17. oktober 2010

mortilflere

de 3 første  til boel prøven .

Alberte 7 mdr , da hun ikke ville indse hun havde overset hendes handicap , og ikke ville lytte til mig , hun kom ellers hver uge faktisk fordi denne 4 x fødende var hys over sin passive baby.....

Da syghuset så hvad hun havde skrevet i den grønne bog bad de mig spørge hende hvilken barn hun havde undersøgt , for A kunne det ikke være

Anmeld

17. oktober 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
SussieThyssen skriver:

Alle 3 gange til Boels prøve var lavet tror jeg..omkring 8-9 mdrs alderen.

Kærligst
Sussie

Det samme hér

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.