Thereseh skriver:
Jeg er lidt en nørd, så sorry for evt. nørdesprog 
Fra nu af, når du opdaterer, så være sikker på du ved hvad der opdateres. Tjek om det er til programmer du kender til, og om opdateringen gir' mening. Det kan som sagt bare være noget ligegyldigt, der har fået windows til at gå kold.
Kør virus ofte, og pas på hvad du åbner. Det kan også ha' været et lille stykke spyware, i forbindelse med en tur ude i surferland.
Håber din computer blir ved med at ha' det godt, fra nu 
Tak tak det håber jeg også..... Under normale omstændigheder er jeg faktisk rigtig god til det der med ikke at trykke på de forbudte links... Men jeg tænkerjeg nok har fanget et eller andet på Facebook, selvom jeg plejer at sige nej til alle apps der vil have adgang til pis og lort... Og jeg spiller heller ikke på facebook sååååå...
Alle de der tests, dem springer jeg også over... men jeg kunne faktisk ikke dy mig her den anden dag, for at trykke på hele to links tror jeg, og selvom jeg fortrød det ene, og ikke godkendte, så kan det nok være en af dem, for det ene, som jeg fortrød, viste sig senere at blive advaret imod... Er det ikke bare typisk ;)
Jeg forstår udemærket det sprog du der taler ;)
Jeg plejer ALTID at tjekke hvilke opdateringer der er, og har endda haft en tiggende stående i 2 måneder, som jeg ikke har opdateret, fordi det lignede noget falsk Java, da udgiveren var ukendt, men en anden computer nørd har fortalt mig at den ikke var farlig og skulle være der, så den har jeg opdateret idag, og der er heldigvis ikke sket noget (endnu)
Ellers har der umiddelbart kun været opdates til Java og styreprogram og virusprogram
Den anden dag installerede jeg en dosbox og et spil der til... Det er der stadig, da genoprettelsesdatoen blev sat til EFTER det blev installeret (lidt en test) og ind til videre var det kun min MSN der måtte lade livet....
Så måske, selvom jeg bestemt IKKE har trykket på nogle latterlige links i MSN er det den der har fucked op, for den viste mig som offline hos andre, og hos mig var alle andre off når jeg var on... Den har jeg så slettet og geninstalleret, og nu virker alt heldigvis igen....
Jeg tror jeg er på den sikre side endnu ;)
Tak for hjælpen :D