Thereseh skriver:
Koden er den kode du selv har angivet, hvis du som administrator (den der er ejer af computeren, og hovedbruger hvis der er flere brugerkontoer på den) har angivet en. Altså hvis du plejer at taste en kode når du starter computeren.
Både jeg og min kæreste arbejder i IT.
Bruger du McAfee virus? Hvis ja, så skift evt til AVG gratis virusprogram. McAfee og Norton, kan ha' det med at fucke systemet helt op, hvis de laver en opdatering....
Jeg skiftede i øvrigt selv fra PC til Mac for et år siden, fordi jeg blev træt af virus, spyware, Windows osv. 
Håber at du får det til at virke.
Jeg tror faktisk kun jeg har microsoft essentials lige nu, men Zafir har på min gamle puter haft hjulpet mig med Avast tror jeg det var.... Skal jeg nok lige have ordnet igen.....
Eksen min har stillet puteren tilbage i tid, og det virkede... Men altså, står den der virus så ikke bare et sted og lurer eller hvad?
I øvrigt så så jeg, at den også havde ændret årstallet på min puter, således at hvis jeg bare havde trykket OK til den foreslåede genoprettelsesdato, så havde jeg endt på 16-10-2083 ;) så heldigt vi tjekkede og selv valgte en dato nær det tidspunkt hvor alt gik galt...
jeg kan i hvert fald nu komme på både messenger og Facebook igen, så jeg håber da alt er sikkert....
Det eneste jeg kan have mistet lige nu er evt. opdateringer, som jeg så liiiiige får klaret nu her... Men det er jo heldigvis ikke det vilde kan man sige....