Argh min puter fucker helt op...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.454 visninger
29 svar
0 synes godt om
17. oktober 2010

mariamiss6

Hjælp hjælp hjælp... Der er ngoet galt med min puter og jeg aner ikke hvad det er....

Facebook kan jeg ikke logge på, den siger det ikke længere er sikkert, og at det slet ikke er sikkert jeg kommunikerer med den rigtige facebook, men måske med en 3. part... så jeg kommer ikke på facebook...

Min MSN vil heller ikke logge på. Den siger noget med fejl i keyports, og at der ikke er forbindelse til serveren.
og at min firewall måske blokerer for MSN.

Baby.dk og en anden babyside, kan jeg godt komme på, men den nægter at huske mine log on oplysninger, og kan derfor heller ikke logge mig på automatisk.
samme med en 3. side jeg bruger.

Min virusscanner finder ingenting, men råber på en opdatering af forskelligt spyware beskyttelse, men jeg kan ikke få lov at opdatere, fordi den ikke kan få forbindelse til serveren?????

Jeg tænker at jeg må jo have en eller anden virus eller noget, men hvilken? Og jeg aner ikke hvordan jeg skal komme af med den, når nu min virusscanner ikke kan finde noget????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

Fines mor

mariamiss6 skriver:

Hjælp hjælp hjælp... Der er ngoet galt med min puter og jeg aner ikke hvad det er....

Facebook kan jeg ikke logge på, den siger det ikke længere er sikkert, og at det slet ikke er sikkert jeg kommunikerer med den rigtige facebook, men måske med en 3. part... så jeg kommer ikke på facebook...

Min MSN vil heller ikke logge på. Den siger noget med fejl i keyports, og at der ikke er forbindelse til serveren.

Baby.dk og en anden babyside, kan jeg godt komme på, men den nægter at huske mine log on oplysninger, og kan derfor heller ikke logge mig på automatisk.

Min virusscanner finder ingenting, men råber på en opdatering af forskelligt spyware beskyttelse, men jeg kan ikke få lov at opdatere, fordi den ikke kan få forbindelse til serveren?????

Jeg tænker at jeg må jo have en eller anden virus eller noget, men hvilken? Og jeg aner ikke hvordan jeg skal komme af med den, når nu min virusscanner ikke kan finde noget????

Hvis det er en rigtig god virus, så kan det være svært at komme til livs. Så jeg vil anbefale dig, at finde en som er ekspert som kan yde første hjælpe;-)

Anmeld

17. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Eller gemme det du skal bruge og så formatere din puter...

Anmeld

17. oktober 2010

Ayasmor

mariamiss6 skriver:

Hvis ikke det allerede er gjort så skynd dig at gemme alt hvad du har af "værdi" på ekstern el. lign og få kontakt med en der har lidt forstand på sådan noget. håber du kommer problemet til livs.

Anmeld

17. oktober 2010

Dinna88

Nu ved jeg ikke om det er for "alvorligt" til at kunne være det, men der er ofte anti-virus programmer der finder falske vira, på en måde for at overtale vedkommende til at købe et nyt eller bedre program. Men det lyder liiidt for alvorligt til det?

Men ja, skynd dig at tage back up. 

Anmeld

17. oktober 2010

mariamiss6

Dinna88 skriver:

Nu ved jeg ikke om det er for "alvorligt" til at kunne være det, men der er ofte anti-virus programmer der finder falske vira, på en måde for at overtale vedkommende til at købe et nyt eller bedre program. Men det lyder liiidt for alvorligt til det?

Men ja, skynd dig at tage back up. 

Problemet er jo netop at den ikke kan finde nogen virus.... Så der er ikke noget at slette....

Anmeld

17. oktober 2010

Dinna88

mariamiss6 skriver:

Problemet er jo netop at den ikke kan finde nogen virus.... Så der er ikke noget at slette....

Så ved jeg det skisme ikke lige. Har ud tjekket med en computer-gut? Nu er det jo så søndag, men kender du ikke nogle?

- Hvis ikke, så sluk din computer, og lad være med at tænde den før du har snakket med en. Så længe den er tændt kan det jo blive værre, så kan problemet jo "arbejde".

Anmeld

17. oktober 2010

mariamiss6

Dinna88 skriver:

Så ved jeg det skisme ikke lige. Har ud tjekket med en computer-gut? Nu er det jo så søndag, men kender du ikke nogle?

- Hvis ikke, så sluk din computer, og lad være med at tænde den før du har snakket med en. Så længe den er tændt kan det jo blive værre, så kan problemet jo "arbejde".

Jeg har lidt svært ved at få computerkontakt til nogle i hvert fald, og det er der jeg har alle "nørderne"... Altså på Facebook og MSN, og det er lige nøjagtig de to ting jeg ikke kan få forbindelse til... Suk...

Min eks kommer jo med børnene senere, og jeg har lovet ham aftensmad mod lidt computerdoktori.... Men altså, jeg tror der er ret små chancer for at han kan få det til at fungere desværre... Han plejer at give ret nemt op desværre....

Anmeld

17. oktober 2010

Dinna88

mariamiss6 skriver:

Jeg har lidt svært ved at få computerkontakt til nogle i hvert fald, og det er der jeg har alle "nørderne"... Altså på Facebook og MSN, og det er lige nøjagtig de to ting jeg ikke kan få forbindelse til... Suk...

Min eks kommer jo med børnene senere, og jeg har lovet ham aftensmad mod lidt computerdoktori.... Men altså, jeg tror der er ret små chancer for at han kan få det til at fungere desværre... Han plejer at give ret nemt op desværre....

Så skynd til at krakke deres navne, skrive nummeret ned og lukke ned for den?

Så krydser jeg lige fingre for at han ikke giver op! Ellers må du kunne ringe til dit internet selskab eller noget i morgen. 

Anmeld

17. oktober 2010

Thereseh

Jeg ville backe alle dokumenter og billeder op, og så "sætte computeren tilbage i tid" fx. tre dage, eller til et tidspunkt hvor du er sikker på at computeren virkede.

Det er højst sansynligt et stykke spyware eller andet snask, der fucker puteren op for dig.  

Sådan gør du:

Åbn Systemgendannelse ved at klikke på knappen  StartBillede af knappen Start, klikke på Alle programmer, klikke på  Tilbehør klikke på  Systemværktøjer og derefter klikke på  Systemgendannelse.‍  Administratortilladelse er nødvendig Hvis du bliver bedt om at angive en administratoradgangskode eller bekræftelse, skal du indtaste adgangskode eller bekræftelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.