betiinsen skriver:
søde jeg var også kun 3+4 henne da jeg testede positiv, og blev rykket en uge tilbage, og på sygehuset i sønderborg sagde de at man faktisk slet ikke kunne forvente at se noget hvis man scannede udvendigt indtil man var over 10-11 uger henne. Så håber virkeligt for dig..
ved godt det er hårdt, sad også i uvidsheden i to dage, og det er virkeligt forfærdeligt.. for ja, man kommer sku til at holde af noget man har i sig.
Jeg synes der er alt for lang tid til onsdag for dig, og ville aldrig selv vente så længe, hver gang jeg har haft det mindste har jeg fået en tid ved lægen med det samme. synes du skal sige at du virkeligt har det skidt over det, og at du gerne vil undersøges mandag.
Håber alt det bedste for dig virkeligt
Ja,bliver nok nødt til at få en tid mandag, ligger her og tankerne kværner bare rundt i hovedet på mig, kan slet ikke sove - så det bliver jeg næsten nødt til...
Tænker også bare lidt, at hvis den nu har lagt helt med rumpetten i vejret, og hovedet har været bøjet ind over den, så kan det være den har snydt hende lidt? Man vil jo helst fokusere på det positive, selvom det er svært!
Hvor fik du egentlig lavet din scanning?
Jeg nægter bare at tro på, at noget er galt, forstår slet ikke, hvis kroppen ikke har udstødt det endnu og at jeg ikke har haft det dårligt eller har blødt?
Vil jo synes man ville få det skidt, hvis man har noget sygt inde i kroppen, men kan godt være det bare er mig den er gal med?
Ihh, hvor er det bare frustrerende - men dejligt at du har skrevet søde - det betyder mere end du aner