Opdatering på øv øv øv :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2010

Maalene

Prisana skriver:

Det er jeg virkelig ked af at høre, det er så uretfærdigt det here!! Men man må jo tænke på at der er en grund til alting, ved godt at det ikke er nemt og og en dårligt trøst, men du skal vide at jeg tænker på dig.. Og håber at der findes mirakler..  for dig!!

Og så lige en kæmpe  fra mig til dig søde...

Tusind mange gange tak - hvor er du bare sød

Hvis det her ikke ender i en MA - så findes der virkelig mirakler, for alt tyder desværre på det værst tænkelige er sket - men hvordan kunne vi også næsten være så heldige?

Men ihh, hvor er det bare hårdt og uretfærdigt - det barn var bare allerede det mest ønskede og elskede barn i hele verden (ihvertfald ifølge forældrene) - åhh hvor er det bare SÅ pisse hårdt!

Tusind tak for hjælpen søde - du aner ikke hvor meget det varmer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

KajaHH

Jeg skulle lige tjekke scannings billeder, men da jeg ventede vores første,røg jeg til en akut scanning pga. rigtig mange smerter, og jeg blev først scannet udvendig, hvor de så meget underlige ud og så derefter indvendig, og jeg fik af vide at jeg kun var knap 7 uger henne, og så fik jeg ikke mere af vide, andet end jeg skulle stille der igen efter 2-3 uger, for fosteret var for lille til de rigtig kunne se noget.

Idag er vores datter 4 år,og frisk og fejdig, så du skal ikke opgive håbet, for det er der stadigvæk..

Tro mig jeg har mistet 5 gange, så giv ikke op,men hold fast i håbet, det kommer du længst med, og jeg tror på at med en positiv indstilling, skal det nok gå godt.

alt hvad jeg krydse kan for dig.

Anmeld

16. oktober 2010

Maalene

CamillaValby skriver:

Du skal ikke sige tak

Jeg føler virkelig med dig, hvis du har behov for at skrive med en som du slet ikke kender for at komme en masse er du velkommen til at smide en PB.

Tusind tak, hvor er du bare sød - det kan nemt tænkes jeg vil benyttte mig af dit virkelig søde tilbud - TUSIND TAK

Anmeld

16. oktober 2010

Maalene

KajaHH skriver:

Jeg skulle lige tjekke scannings billeder, men da jeg ventede vores første,røg jeg til en akut scanning pga. rigtig mange smerter, og jeg blev først scannet udvendig, hvor de så meget underlige ud og så derefter indvendig, og jeg fik af vide at jeg kun var knap 7 uger henne, og så fik jeg ikke mere af vide, andet end jeg skulle stille der igen efter 2-3 uger, for fosteret var for lille til de rigtig kunne se noget.

Idag er vores datter 4 år,og frisk og fejdig, så du skal ikke opgive håbet, for det er der stadigvæk..

Tro mig jeg har mistet 5 gange, så giv ikke op,men hold fast i håbet, det kommer du længst med, og jeg tror på at med en positiv indstilling, skal det nok gå godt.

alt hvad jeg krydse kan for dig.

Tusind mange tak - der er et lille bitte håb og det siger kæresten også, at vi er nødt til at tro på...

Kan virkelig ikke forstå hvis embroyet er gået til, har ingen blødninger eller mavesmerter haft, men det er åbenbart ikke ens betydende med, at noget ikke kan være galt!

Dejligt at høre med din skønne datter - men ked af at høre du har været det igennem flere gange...

Men tusind tusind mange tak for støtten og de varmende ord - det betyder SÅ meget

Anmeld

16. oktober 2010

betiinsen

søde jeg var også kun 3+4 henne da jeg testede positiv, og blev rykket en uge tilbage, og på sygehuset i sønderborg sagde de at man faktisk slet ikke kunne forvente at se noget hvis man scannede udvendigt indtil man var over 10-11 uger henne. Så håber virkeligt for dig..

ved godt det er hårdt, sad også i uvidsheden i to dage, og det er virkeligt forfærdeligt.. for ja, man kommer sku til at holde af noget man har i sig.

Jeg synes der er alt for lang tid til onsdag for dig, og ville aldrig selv vente så længe, hver gang jeg har haft det mindste har jeg fået en tid ved lægen med det samme. synes du skal sige at du virkeligt har det skidt over det, og at du gerne vil undersøges mandag.

Håber alt det bedste for dig virkeligt

Anmeld

17. oktober 2010

Maalene

betiinsen skriver:

søde jeg var også kun 3+4 henne da jeg testede positiv, og blev rykket en uge tilbage, og på sygehuset i sønderborg sagde de at man faktisk slet ikke kunne forvente at se noget hvis man scannede udvendigt indtil man var over 10-11 uger henne. Så håber virkeligt for dig..

ved godt det er hårdt, sad også i uvidsheden i to dage, og det er virkeligt forfærdeligt.. for ja, man kommer sku til at holde af noget man har i sig.

Jeg synes der er alt for lang tid til onsdag for dig, og ville aldrig selv vente så længe, hver gang jeg har haft det mindste har jeg fået en tid ved lægen med det samme. synes du skal sige at du virkeligt har det skidt over det, og at du gerne vil undersøges mandag.

Håber alt det bedste for dig virkeligt

Ja,bliver nok nødt til at få en tid mandag, ligger her og tankerne kværner bare rundt i hovedet på mig, kan slet ikke sove - så det bliver jeg næsten nødt til...

Tænker også bare lidt, at hvis den nu har lagt helt med rumpetten i vejret, og hovedet har været bøjet ind over den, så kan det være den har snydt hende lidt? Man vil jo helst fokusere på det positive, selvom det er svært!

Hvor fik du egentlig lavet din scanning?

Jeg nægter bare at tro på, at noget er galt, forstår slet ikke, hvis kroppen ikke har udstødt det endnu og at jeg ikke har haft det dårligt eller har blødt?

Vil jo synes man ville få det skidt, hvis man har noget sygt inde i kroppen, men kan godt være det bare er mig den er gal med?

Ihh, hvor er det bare frustrerende - men dejligt at du har skrevet søde - det betyder mere end du aner

Anmeld

17. oktober 2010

betiinsen

ja giver dig helt ret. Altså den scanning der gik dårligt og hun tog fejl, var hos en privat jordemoder på jordemoder.dk. hvor jeg var i odense. Men altså mine "normale" scanninger er taget på sønderborg sygehus. Tog til min egen læge mandag morgen ( de skal altså tage dig ind) også fordi hvis der er noget galt vil man gerne have det ud.

Så tog jeg til lægen, og efter han havde snakket kort med mig fik jeg en akut tid i ved sønderborg sygehus ca. 30 min. væk, og jeg kom for indefor 15 min.

Synes jeg altså også du skal søde, det andet er til at blive skør af. Jeg var selv så ked af det hele søndag, og ville altså tjekkes mandag

Anmeld

17. oktober 2010

quar20

Kan ikke sige andet end at jeg sender dig de VARMESTE tanker og det STØRSTE  man kan sende over nettet...!!

Anmeld

17. oktober 2010

Maalene

betiinsen skriver:

ja giver dig helt ret. Altså den scanning der gik dårligt og hun tog fejl, var hos en privat jordemoder på jordemoder.dk. hvor jeg var i odense. Men altså mine "normale" scanninger er taget på sønderborg sygehus. Tog til min egen læge mandag morgen ( de skal altså tage dig ind) også fordi hvis der er noget galt vil man gerne have det ud.

Så tog jeg til lægen, og efter han havde snakket kort med mig fik jeg en akut tid i ved sønderborg sygehus ca. 30 min. væk, og jeg kom for indefor 15 min.

Synes jeg altså også du skal søde, det andet er til at blive skør af. Jeg var selv så ked af det hele søndag, og ville altså tjekkes mandag

Okay, håber virkelig at hun tage fejl - ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv...

Jeg har sendt en mail til min læge og forklaret vores situation og spurgt om de har mulighed for at henvise til en indvendig scanning, da jeg jo gerne vil have det fjernet, hvis det ikke lever...

Det er simpelthen så frustrerende - det føles lidt som en ond drøm man aller helst vil vågne op fra...

Bare ikke godt og vide om man vågner op til noget godt eller skidt

Men tusind tak søde - håber jeg er ligeså heldig som dig - din historie er helt sikkert det der holder mig oppe

Anmeld

17. oktober 2010

Maalene

quar20 skriver:

Kan ikke sige andet end at jeg sender dig de VARMESTE tanker og det STØRSTE  man kan sende over nettet...!!

Tusind mange tak skal du have - det varmer helt ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.