Opdatering på øv øv øv :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2010

Maalene

MissGeoh skriver:

Jeg kender dig ikke, men du skal da lige have et kram herfra.

Tusind taaak - det varmer i alt det triste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

Maalene

MyBaby skriver:

Hvor må det bare være hårdt at gå i den uvished! Og så især, når chancerne ikke tegner alt for godt! Jeg kan virkelig godt forstå, at du er ked af det og to uger - det er godt nok også lang tid at gå og vente! Jeg håber rigtig rigtig meget, at den lille spire blot gemmer sig rigtig godt derinde og derfor ikke viser hjerteblik endnu! I hvert fald skal du have masser af kæmpe krammer!

Tusind mange gange tak

Ja, det er bare virkelig virkelig hårdt, og det mærkelige er bare, at sidst hun scannede mig kunne hun ikke se noget, men denne gang kunne man se embroyet og livmoderen var vokset, men når den ikke var større og jeg testede positivt så tidligt, så kan det ikke rigtig lade sig gøre, at jeg kun skulle være 6 uger henne...

Må håbe på det bedste og frygte det værste - kan vidst ikke gøre så meget andet...

Men tusind tak for dine støttende ord og kram - det varmer - VIRKELIGT

Anmeld

16. oktober 2010

Maalene

KajaHH skriver:

Lige en kæmpe trøste herfra.

Håber alt det bedste for dig.

Tusind tak skal du have - det varmer

Anmeld

16. oktober 2010

Maalene

CamillaValby skriver:

øv øv øv. at det er som det skal være.

Jeg ved godt at det ingen trøst er, men hvis det er gået til grunde er det fordi der har været noget galt med det.

Jeg kender de følelser som du sidder med, og præcis hvordan du har det.

Jeg håber at din kæreste vil kunne tage lidt overfor dig i dag, selvom at i skal være barnepige.

Ja, det er man nødt til at holde fast i, hvis det værst tænkelige nu skulle være sket... Selvom det er ekstremt hårdt!

Kan godt mærke man slet ikke lige har det samme overskud som jeg plejer - det er så hårdt at gå i uvisheden...

Men tusind tak for dine varmende ord - det hjælper altsammen her i mørket

Anmeld

16. oktober 2010

Maalene

KajaHH skriver:

Lige en kæmpe trøste herfra.

Håber alt det bedste for dig.

Tusind taaak skal du have - det varmer

Anmeld

16. oktober 2010

CamillaValby

Maalene skriver:

Ja, det er man nødt til at holde fast i, hvis det værst tænkelige nu skulle være sket... Selvom det er ekstremt hårdt!

Kan godt mærke man slet ikke lige har det samme overskud som jeg plejer - det er så hårdt at gå i uvisheden...

Men tusind tak for dine varmende ord - det hjælper altsammen her i mørket

Du skal ikke sige tak

Jeg føler virkelig med dig, hvis du har behov for at skrive med en som du slet ikke kender for at komme en masse er du velkommen til at smide en PB.

Anmeld

16. oktober 2010

Maalene

mortil3dejligepiger skriver:

Det er så uretfærdigt - har selv været der et par gange. Kæmpe stort kram til dig!

Jeg håber, du får det bedre snart selvom det tager lang tid at komme helt over.

Hvis jeg var dig, ville jeg ringe til lægevagten og fortælle om din situation og fortælle, at du ikke kan leve i uvisheden. Jeg håber ikke det gør dig ked af det at jeg skriver det her, men måske vil det være rarest for dig med vished og hvis dit lille foster ikke lever, er det måske rarest at få det fjernet, så du kan komme videre? Jeg mener det virkelig godt! Grunden til at jeg skriver det er, at da jeg fik en udskrabning (foster dødt ved scanning 9 uger henne) fik jeg mens. 4 uger efter og blev gravid ved første ægløsning efter. Og det var sådan en lettelse og en kæmpe trøst på vores tab.

Ønsker det bedste for dig - er meget ked af, at du er i denne situation. Man føler sig så tom.

Knus og kram til dig!!!

Tusind mange mange gange tak

Forstår dig fuldt ud! Har ikke lyst til at se sandheden i øjnene - frygter at få den værst tænkelige besked - men på den anden side, så har jeg jo heller ikke lyst til at bære rundt på et dødt foster, så
vil jeg helst gerne bare videre!

Det er simpelthen noget af det hårdeste jeg nogensinde har været igennem - ved slet ikke hvad jeg luge skal gøre af mig selv...

Men tusind tak for hjælpen - det hjælper og varmer virkelig mere end du aner

Anmeld

16. oktober 2010

Maalene

Musen201284 skriver:

Hvor er det skrækkeligt for dig

Du får lige en

Tusind tak skal du have - det varmer

Anmeld

16. oktober 2010

Maalene

L_K skriver:

Jeg føler STORT med dig. Jeg har prøvet præsic det samme... Ved godt hvor svært det kan være at samle tankerne....

Kæmpe kram

Mange tusind tak - er ked af at høre hvad du har været igennem - må virkelig have været en barsk omgang...

Tusind tak for støtten - det varmer

Anmeld

16. oktober 2010

Maalene

betiinsen skriver:

ej er jeg virkeligt ked af at læse Men synes bestemt ikke du skal miste håbet endnu. Har jo også været ude for at jordemoderen sagde at det ikke var vokset og hun ikke kunne se hjertet slå, da jeg var 7+1 henne efter terminsberegning. Men blev også skannet udvendigt.

Da jeg blev skannet indvendigt efter, var det hele som det skulle være og hjertet slog. Har lidt på fornemmelsen at du måske ikke er så langt henne endnu, hvilket jeg heller ikke var, og det var derfor man ikke kunne se noget ved en udvendig skanning. jeg er blevet rykket en hel uge tilbage.

Men synes du skal ringe til enten sygehuset eller din læge og forlange at blive skannet (indvendigt), for du skal da bestemt ikke vente to uger. jeg kom for dagen efter.

Krydser virkeligt at hvad jeg kan for dig søde...

Tro mig - din historie er det der holder mig oppe - ellers havde jeg mistet håbet...

Men når jeg allerede testede positivt, da jeg var 3+2, så tyder alt jo desværre på, at embroyet er gået til - det er simpelthen så forfærdeligt!

Skal ned til første lægebesøg ifm. graviditeten på onsdag, og så må jeg tage den derfra og håbe lidt på hun sender mig videre...

Men der er viiiirkelig lang tid til onsdag

Men tusind tak søde - det varmer virkelig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.