betiinsen skriver:
ej er jeg virkeligt ked af at læse
Men synes bestemt ikke du skal miste håbet endnu. Har jo også været ude for at jordemoderen sagde at det ikke var vokset og hun ikke kunne se hjertet slå, da jeg var 7+1 henne efter terminsberegning. Men blev også skannet udvendigt.
Da jeg blev skannet indvendigt efter, var det hele som det skulle være og hjertet slog. Har lidt på fornemmelsen at du måske ikke er så langt henne endnu, hvilket jeg heller ikke var, og det var derfor man ikke kunne se noget ved en udvendig skanning. jeg er blevet rykket en hel uge tilbage.
Men synes du skal ringe til enten sygehuset eller din læge og forlange at blive skannet (indvendigt), for du skal da bestemt ikke vente to uger. jeg kom for dagen efter.
Krydser virkeligt at hvad jeg kan for dig søde...
Tro mig - din historie er det der holder mig oppe - ellers havde jeg mistet håbet...
Men når jeg allerede testede positivt, da jeg var 3+2, så tyder alt jo desværre på, at embroyet er gået til - det er simpelthen så forfærdeligt!
Skal ned til første lægebesøg ifm. graviditeten på onsdag, og så må jeg tage den derfra og håbe lidt på hun sender mig videre...
Men der er viiiirkelig lang tid til onsdag

Men tusind tak søde - det varmer virkelig!
Anmeld