Opdatering på øv øv øv :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.200 visninger
34 svar
0 synes godt om
16. oktober 2010

Maalene

Hej piger...

Som nogen af jer ved, blev jeg scannet udvendigt sidste fredag, hvor jeg iflg. beregningerne var 7+3...

Der kunne hun ikke se hjerteblink, så fik en ny tid i dag, hvor jeg er 8+4....

De scanner ikke indvendigt, så fik en udvendig scanning igen (selvom jeg gerne ville have haft en indvendig!)

Og igen ingen hjerteblink - hun kunne finde embroyet, og hun målte det til 0,4 cm - dvs. hun målte mig til kun at være 6 uger henne, men da jeg allerede kunne teste positivt, da jeg var 3+2, tyder alt på embroyet er fået til!

Sidder bare og græder, som om nogen bare har åbnet for sluserne, kan slet ikke stoppe, og vi skal passe kærestens kusines datter på 9 fra nu af og til i morgen, så ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv - skal scannes igen om to uger, men der er fosteret nok kommet ud af sig selv, hvis det er gået til...

Til de af jer som skulle være så søde og skrive, lover jeg at svare tilbage, skal bare lige sunde mig ovenpå det her og havde lige brug for at komme ud med det!

Knus fra en utrolig ulykkelig pige!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

MissGeoh

Jeg kender dig ikke, men du skal da lige have et kram herfra.

Anmeld

16. oktober 2010

MyBaby

Hvor må det bare være hårdt at gå i den uvished! Og så især, når chancerne ikke tegner alt for godt! Jeg kan virkelig godt forstå, at du er ked af det og to uger - det er godt nok også lang tid at gå og vente! Jeg håber rigtig rigtig meget, at den lille spire blot gemmer sig rigtig godt derinde og derfor ikke viser hjerteblik endnu! I hvert fald skal du have masser af kæmpe krammer!

Anmeld

16. oktober 2010

KajaHH

Lige en kæmpe trøste herfra.

Håber alt det bedste for dig.

Anmeld

16. oktober 2010

CamillaValby

øv øv øv. at det er som det skal være.

Jeg ved godt at det ingen trøst er, men hvis det er gået til grunde er det fordi der har været noget galt med det.

Jeg kender de følelser som du sidder med, og præcis hvordan du har det.

Jeg håber at din kæreste vil kunne tage lidt overfor dig i dag, selvom at i skal være barnepige.

Anmeld

16. oktober 2010

mortil4dejligepiger

Det er så uretfærdigt - har selv været der et par gange. Kæmpe stort kram til dig!

Jeg håber, du får det bedre snart selvom det tager lang tid at komme helt over.

Hvis jeg var dig, ville jeg ringe til lægevagten og fortælle om din situation og fortælle, at du ikke kan leve i uvisheden. Jeg håber ikke det gør dig ked af det at jeg skriver det her, men måske vil det være rarest for dig med vished og hvis dit lille foster ikke lever, er det måske rarest at få det fjernet, så du kan komme videre? Jeg mener det virkelig godt! Grunden til at jeg skriver det er, at da jeg fik en udskrabning (foster dødt ved scanning 9 uger henne) fik jeg mens. 4 uger efter og blev gravid ved første ægløsning efter. Og det var sådan en lettelse og en kæmpe trøst på vores tab.

Ønsker det bedste for dig - er meget ked af, at du er i denne situation. Man føler sig så tom.

Knus og kram til dig!!!

Anmeld

16. oktober 2010

Pipsle2012

Hvor er det skrækkeligt for dig

Du får lige en

Anmeld

16. oktober 2010

LBK

Maalene skriver:

Hej piger...

Som nogen af jer ved, blev jeg scannet udvendigt sidste fredag, hvor jeg iflg. beregningerne var 7+3...

Der kunne hun ikke se hjerteblink, så fik en ny tid i dag, hvor jeg er 8+4....

De scanner ikke indvendigt, så fik en udvendig scanning igen (selvom jeg gerne ville have haft en indvendig!)

Og igen ingen hjerteblink - hun kunne finde embroyet, og hun målte det til 0,4 cm - dvs. hun målte mig til kun at være 6 uger henne, men da jeg allerede kunne teste positivt, da jeg var 3+2, tyder alt på embroyet er fået til!

Sidder bare og græder, som om nogen bare har åbnet for sluserne, kan slet ikke stoppe, og vi skal passe kærestens kusines datter på 9 fra nu af og til i morgen, så ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv - skal scannes igen om to uger, men der er fosteret nok kommet ud af sig selv, hvis det er gået til...

Til de af jer som skulle være så søde og skrive, lover jeg at svare tilbage, skal bare lige sunde mig ovenpå det her og havde lige brug for at komme ud med det!

Knus fra en utrolig ulykkelig pige!

Jeg føler STORT med dig. Jeg har prøvet præsic det samme... Ved godt hvor svært det kan være at samle tankerne....

Kæmpe kram

Anmeld

16. oktober 2010

betiinsen

ej er jeg virkeligt ked af at læse Men synes bestemt ikke du skal miste håbet endnu. Har jo også været ude for at jordemoderen sagde at det ikke var vokset og hun ikke kunne se hjertet slå, da jeg var 7+1 henne efter terminsberegning. Men blev også skannet udvendigt.

Da jeg blev skannet indvendigt efter, var det hele som det skulle være og hjertet slog. Har lidt på fornemmelsen at du måske ikke er så langt henne endnu, hvilket jeg heller ikke var, og det var derfor man ikke kunne se noget ved en udvendig skanning. jeg er blevet rykket en hel uge tilbage.

Men synes du skal ringe til enten sygehuset eller din læge og forlange at blive skannet (indvendigt), for du skal da bestemt ikke vente to uger. jeg kom for dagen efter.

Krydser virkeligt at hvad jeg kan for dig søde...

Anmeld

16. oktober 2010

Papaya

Det er jeg virkelig ked af at høre, det er så uretfærdigt det here!! Men man må jo tænke på at der er en grund til alting, ved godt at det ikke er nemt og og en dårligt trøst, men du skal vide at jeg tænker på dig.. Og håber at der findes mirakler..  for dig!!

Og så lige en kæmpe  fra mig til dig søde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.