Anonym skriver:
Du har sgu nok ret, for jeg er jo blevet enormt dårlig til at lade andre passe vores dreng, for jeg hasr jo været vant til at det kun er mig, der er ved ham, (eller min mor - hvis jeg f.eks. sku til jordemoderkontrol eller sådan noget), han spørger en sjælden gang imellem om hn skal tage ham, f.eks. om natten - men hvis han alligevel skal spørge mig, så er det 10 gange hurtigere at jeg selv gør det, inden han får sig rejst er der jo gået en halv dag....... Så ja, mpske skulle man sle ikke være her ind imellem.
han skal jo lære det, og hvis du ikke giver ham mulighed for det, så sker der i hvertfald ikke noget.
så ja, lad ham stå op om natten. her skiftes vi når manden har fri. jeg skubber gerne (hårdt) til ham for at vække ham. for han vil jo gerne. jeg vågner bare lettere end ham. han giver ham måske ikke det tøj på som jeg ville ha valgt, men det er rent. han river måske ikke et æble ned i havregrøden, men sønnike bliver altid mæt. han tørrer måske ikke snot, savl og madrester væk på den måde som jeg gør....
men han elsker sin søn, og sønnen elsker ham. og det er så utroligt vigtigt at de får lov til at være sammen på lige deres måde. ellers bliver de aldrig trygge ved hinanden.
så hvis du virkelig elsker din mand, og ønsker at han skal være mere på som far, så må du vise ham den tillid, og give ham den tid det tar at lære hvordan.
mange knus Lone
Anmeld