Er det bare mig der er bund urimelig eller er han er fjols??
Min kæreste og jeg har været sammen i 6 år, vi har en dreng sammen og venter os nu en pige til Februar, men jeg er ved at blive lettere irreteret over at min kæreste (han er 27 år) evig og altid skal til noget i weekenderne, vi er altid inviteret til noget, men jeg takker altid nej, da jeg hellere vil være sammen med vores dreng (og er jo gravid, så er rimelig træt for tiden, da vores dreng heller ikke er god til at sove og det ALTID er mig der er opoe), min kæreste tager ALTID afsted, det er sgu da træls at han ikke kan hjælpe bare lidt i weekenderne herhjemme eller bare hygge med mig og hans egen dreng, han arbejder fra kl. 05-20 hver dag fra Mandag-Tordag, så han ser ikke vores dreng i hverdagene, da han jo sover når han tager afsted og er puttet når han kommer hjem.
Nu har han været afsted til noget de sidste 5 weekender i træk, der er så lokal høstfest i aften og det er han selvfølgelig også taget til, hvordan kan jeg forklare en mand der ikke fatter noget som helst, at jeg syntes ikke det er fedt, at han skal til at muligt L-O-R-T, han siger': "Jamen, du kan jo bare tage med", hvor jeg så tilføjer at jeg vil sgu da ikke have passet vores søn ude 5 weekender i træk!
Han blir tosset når jeg brokker mig over at han skal noget altid, men hvordan får jeg ham forklaret at jeg ikke syntes det er fedt - jeg kunne i realiteten lige så godt være alene mor..... Eller det er jeg vel egentlig også når jeg tænker nærmere over det, i de 10 mdr vores dreng har levet, har min kæreste IKKE en gang badet ham, skiftet ham eller madet ham, eller noget som helst med det praktiske, så jo jeg er ved alene mor, men en far til "fjols"....
Lige et lettere irreteret indlæg fra mig......
Anmeld