Har i set dette ??? :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

piadas

FruRafn skriver:

det ER forfærdeligt, det er der ingen tvivl om. Men hold kæft hvor er man da også en uansvarlig forælder hvis man lader en 9-årig føre et køretøj, hvad FANDEN tænkte den far på??? Nogle mennesker burde bare ikke have børn...

Enig!

Selv om det selvfølgelig stadig er forfærdeligt, men der er en grund til, at man skal være 16 år for at få traktorkørekort. Jeg har selv en søn på 9 år og kunne slet ikke forestille mig ham kunne finde ud af at køre traktor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

CiSo

Ja det er da godt nok lige til at græde over!!

Det samme skete for min farfar, han kom til at kører sin egen 2 årige datter ned, det må være det værste her i livet....

Anmeld

15. oktober 2010

charlottekri

det er selvfølgelig en forfærdentlig ting der er sket, men når det så er sagt, så kan der altså hurtigt opstå ulykker!!! jeg selv begyndte at køre traktor da jeg var 7... og det foregik under "ansvarlige" forhold, hvis man kan kalde det det.

skulle man så også sige at forældre til børn der drukner i havebassiner heller ikke burde have børn, for de holder jo ikke øje med børnene???

Der skal ikke meget til før tingene gør galt...

(er godt klar over at jeg bliver upopulær over mine kommentarer)

charlotte

Anmeld

15. oktober 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

PUHA hvor frygteligt... har selv en datter på to og kunne ikke i min vildeste fantasi forstille mig at miste hende (eller min søn for den sags skyld) stakkels stakkels stakkels familie... hvor er det frygteligt..

Anmeld

15. oktober 2010

wamse

charlottekri skriver:

det er selvfølgelig en forfærdentlig ting der er sket, men når det så er sagt, så kan der altså hurtigt opstå ulykker!!! jeg selv begyndte at køre traktor da jeg var 7... og det foregik under "ansvarlige" forhold, hvis man kan kalde det det.

skulle man så også sige at forældre til børn der drukner i havebassiner heller ikke burde have børn, for de holder jo ikke øje med børnene???

Der skal ikke meget til før tingene gør galt...

(er godt klar over at jeg bliver upopulær over mine kommentarer)

charlotte

Nu skal denne her storebror jo leve med dette resten af livet, det skal han fordi hans far tog en beslutning om at drengen var stor nok til at sidde bag rattet på denne store maskine, og det er bestemt det der gør en forskel i mine øjne, for det er jo ikke kun forældrerne der skal leve med dette, men deres ældste søn skal så også nu leve med det.

Anmeld

15. oktober 2010

charlottekri

wamse skriver:

Nu skal denne her storebror jo leve med dette resten af livet, det skal han fordi hans far tog en beslutning om at drengen var stor nok til at sidde bag rattet på denne store maskine, og det er bestemt det der gør en forskel i mine øjne, for det er jo ikke kun forældrerne der skal leve med dette, men deres ældste søn skal så også nu leve med det.

det giver jeg dig også helt ret i!! det er rigtig synd for knægten, selvfølgelig er det det!!

men direkte at sige at disse folk ikke burde have fået børn er måske lidt groft...

Anmeld

15. oktober 2010

wamse

charlottekri skriver:

det giver jeg dig også helt ret i!! det er rigtig synd for knægten, selvfølgelig er det det!!

men direkte at sige at disse folk ikke burde have fået børn er måske lidt groft...

Der giver jeg da så lige dig ret også Vil heller ikke gøre mig til dommer om de skulle have haft børn eller ej, og de betaler jo en frygtelig pris for det valg der blev taget

Det er bare så frygteligt, at deres dårlige dømmekraft i denne situation, nu er en byrde den dreng skal bære resten af hans liv.

Men stakkels stakkels familie.............................

Anmeld

15. oktober 2010

Pige2009

Ja, det er tragisk...

Anmeld

15. oktober 2010

charlottekri

wamse skriver:

Der giver jeg da så lige dig ret også Vil heller ikke gøre mig til dommer om de skulle have haft børn eller ej, og de betaler jo en frygtelig pris for det valg der blev taget

Det er bare så frygteligt, at deres dårlige dømmekraft i denne situation, nu er en byrde den dreng skal bære resten af hans liv.

Men stakkels stakkels familie.............................

lige nøjagtig! det er også storebroderen jeg har mest ondt af i denne situation

Anmeld

15. oktober 2010

Pena

FruRafn skriver:

det ER forfærdeligt, det er der ingen tvivl om. Men hold kæft hvor er man da også en uansvarlig forælder hvis man lader en 9-årig føre et køretøj, hvad FANDEN tænkte den far på??? Nogle mennesker burde bare ikke have børn...

Ikke for at tage nogen i forsvar eller noget, men de fleste jeg kender som er vokset op på landet, har kørt traktor o.l. i en ret ung alder. Så jeg tror det er ret "normalt". Meeen der er jo også forskel på at sidde på fars skød og styre fx, og så køre helt selv.

Men åhh hvor er det frygteligt. Tror bestemt ikke faren er en dårlig forælder. Har bare været uforsigtig og MEGET uheldig.

Jeg kender også nogen hvor manden bakkede hen over sin to årige i indkørslen. Så forfærdeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.