de vil gerne have mig!!!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Kristinewl skriver:

Det er bare helt fantastisk søde og SÅ fortjent.

Sidder og hopper af glæde

KNUS

jeg er også virkelig glad for det :0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

lion skriver:

Hvor er det bare FEDT.

Sikke en omgang du har skrevet.

Men fedt det er fedt at du kan arbejde med det du vil.

ja eller i alt fald under min afklaring i de 13 uger... :0)
derefter skal kommunen jo træffe en afgørelse om hvorvidt de kan tilkende mig et fleksjob...

hi hi, ja det er nok mit meget nørdede punkt.... ha ha

Anmeld

16. oktober 2010

lion

Ni-ko-li-ne skriver:

ja eller i alt fald under min afklaring i de 13 uger... :0)
derefter skal kommunen jo træffe en afgørelse om hvorvidt de kan tilkende mig et fleksjob...

hi hi, ja det er nok mit meget nørdede punkt.... ha ha

Sådan et punkt har vi vist alle

Anmeld

17. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

lion skriver:

Sådan et punkt har vi vist alle

Ja mon ikke:0)

Anmeld

17. oktober 2010

lisbethita

Ni-ko-li-ne skriver:

ja det er sandt!!

jeg får sgu lov at komme i erhvervspraktik...

ved institut for Biokemi og molekylærbiologi! i en gruppe under det, som arbejder medc følgende:

at finde stoffer der kan hæmme de enzymer der er skyld i cancer. Og stoffer der kan hæmme selve canceren når den først er der, sådan at tumorer ikke får blodtilførsel...

da jeg gik på gymnasiet, skrev jeg i 3.G større skriftlig opgave i Biologi på A-niveau, omkring kræft og årsagerne til kræft osv...og på laborantstudiet skrev jeg min større opgave på 3. semester i emnet bioteknologi!!

a match made in heaven!!

jeg glæder mig så vildt!!! jeg starter mandag efter ferien!

Hov...jeg faldt lige over dit indlæg!! For dælen altså, hvor det lyder spændende! Hvor er DET dejligt for dig, at du har fået lov til at komme i erhvervspraktik der. GLÆD DIG....det bliver SÅ fedt!! Du brænder jo tydeligvis meget for det!! 

Ha en skøn weekend! 

Anmeld

17. oktober 2010

Skouboe

Tillykke - det bliver SÅ fedt for dig at komme igang igen

Anmeld

17. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

lisbethita skriver:

Hov...jeg faldt lige over dit indlæg!! For dælen altså, hvor det lyder spændende! Hvor er DET dejligt for dig, at du har fået lov til at komme i erhvervspraktik der. GLÆD DIG....det bliver SÅ fedt!! Du brænder jo tydeligvis meget for det!! 

Ha en skøn weekend! 

jeg glæder mig også vildt meget! :0) endelig får jeg lov at bruge mit hoved til noget :0)

ikke at jeg ikke har brugt mit hoved, men jeg brænder meget for min uddannelse og elsker når ting er spændende og nytænkende osv.... indtil nu har jeg jo gået hjemme og det jeg har tænkt mest over er alt muligt andet:0)

så det bliver bare SÅ fedt!!

Anmeld

17. oktober 2010

lisbethita

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg glæder mig også vildt meget! :0) endelig får jeg lov at bruge mit hoved til noget :0)

ikke at jeg ikke har brugt mit hoved, men jeg brænder meget for min uddannelse og elsker når ting er spændende og nytænkende osv.... indtil nu har jeg jo gået hjemme og det jeg har tænkt mest over er alt muligt andet:0)

så det bliver bare SÅ fedt!!

Hvor er det skønt for dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.