de vil gerne have mig!!!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.222 visninger
37 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

ja det er sandt!!

jeg får sgu lov at komme i erhvervspraktik...

ved institut for Biokemi og molekylærbiologi! i en gruppe under det, som arbejder medc følgende:

at finde stoffer der kan hæmme de enzymer der er skyld i cancer. Og stoffer der kan hæmme selve canceren når den først er der, sådan at tumorer ikke får blodtilførsel...

da jeg gik på gymnasiet, skrev jeg i 3.G større skriftlig opgave i Biologi på A-niveau, omkring kræft og årsagerne til kræft osv...og på laborantstudiet skrev jeg min større opgave på 3. semester i emnet bioteknologi!!

a match made in heaven!!

jeg glæder mig så vildt!!! jeg starter mandag efter ferien!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

TbCp

Ajjj hvor er det fedt Karina!!!!

Sådan du!

Anmeld

15. oktober 2010

anna-jonas

Wheeeee...............hopper rundt af glæde, for det er da bare så suverænt. Stort tillykke Karina.............

Anmeld

15. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

Wheeeee...............hopper rundt af glæde, for det er da bare så suverænt. Stort tillykke Karina.............

Det er bare super mega fedt!!! Tænk at måtte deltage i forskning indenfor at hæmme cancer!!!

Anmeld

15. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Stort tillykke Karina, det er dig velundt og fortjent, at du får positiv vind på den front.

-Og det lyder rigtig spændende.

Anmeld

15. oktober 2010

oo

Det er SÅÅÅÅÅÅÅÅ sejt!!!  jeg ville bare ønske det lå når jeg ikke havde barsel, så vi ku mødes til frokost på uni hele tiden

Anmeld

15. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

Det er SÅÅÅÅÅÅÅÅ sejt!!!  jeg ville bare ønske det lå når jeg ikke havde barsel, så vi ku mødes til frokost på uni hele tiden

Ej Trine... Det kunne have været SÅ hyggeligt!!!! Men der kommer jo en periode efter de 13 uger hvor jeg venter på en afgørelse... Og så kan vi mødes til frokost, du og jeg og baby Juhl

Anmeld

15. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Rose <3 skriver:

Stort tillykke Karina, det er dig velundt og fortjent, at du får positiv vind på den front.

-Og det lyder rigtig spændende.

Tak... Jeg er ikke sikker på at jeg har forstået det endnu:0)

Anmeld

15. oktober 2010

S-anne

Kæmpe stort tillykke. Det bliver da super dejligt for dig at skulle arbejde med noget som du bare synes er super spændende. Og mandag efter ferie det er jo lige om lidt

Anmeld

15. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

SanneDS skriver:

Kæmpe stort tillykke. Det bliver da super dejligt for dig at skulle arbejde med noget som du bare synes er super spændende. Og mandag efter ferie det er jo lige om lidt

Tak, ja det er jo så kun 13 ugers erhvervspraktik.... Men hvor er det skønt at man kan lære noget og at det er spændende:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.