de vil gerne have mig!!!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

Karo

Hvor er det bare godt

Stort tillykke herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

otlitrom

Jubiiiiii!! Det er da bare en helt igennem fantastisk dag idag!!

Tillykkeeeeeee!! Du fortjener det! Jeg håber det bliver lige hvad du ønsker, og at det bliver mere end 13 uger!!

Og tusind tusind tak for bogen! Den er kommet her til aften! Det er SÅ sødt af dig. Den kommende far har allerede bladret lidt i den

Du er skøn Karina! Er GLAD på dine vejne!!

Anmeld

15. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

Hvor er det bare godt

Stort tillykke herfra.

Tak:0) jeg glæder mig, tror dog jeg er totalt rusten hvad angår analyserne... Ha ha... Ej det skal nok gå

Anmeld

15. oktober 2010

Karo

Ni-ko-li-ne skriver:

Tak:0) jeg glæder mig, tror dog jeg er totalt rusten hvad angår analyserne... Ha ha... Ej det skal nok gå

Du finder hurtigt ud af det

Sådan tænkte jeg også inden jeg vendte tilbage fra barsel, men det gik alligevel.

Anmeld

15. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Jubiiiiii!! Det er da bare en helt igennem fantastisk dag idag!!

Tillykkeeeeeee!! Du fortjener det! Jeg håber det bliver lige hvad du ønsker, og at det bliver mere end 13 uger!!

Og tusind tusind tak for bogen! Den er kommet her til aften! Det er SÅ sødt af dig. Den kommende far har allerede bladret lidt i den

Du er skøn Karina! Er GLAD på dine vejne!!

Jaaaaa jeg håber da, at jeg kan gøre et godt indtryk... Så jeg evt kunne søge derud når/hvis jeg bliver tilkendt mit fleksjob... Det ville være en drøm! Det tager 10min at køre derind her hjemme fra!!

Godt den er kommet:0) det var så lidt... Håber i får stor glæde af den...

Hvor er du sød....

Anmeld

15. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

Du finder hurtigt ud af det

Sådan tænkte jeg også inden jeg vendte tilbage fra barsel, men det gik alligevel.

Ja mon ikke...

Anmeld

16. oktober 2010

JustAnotherName

Ni-ko-li-ne skriver:

ja det er sandt!!

jeg får sgu lov at komme i erhvervspraktik...

ved institut for Biokemi og molekylærbiologi! i en gruppe under det, som arbejder medc følgende:

at finde stoffer der kan hæmme de enzymer der er skyld i cancer. Og stoffer der kan hæmme selve canceren når den først er der, sådan at tumorer ikke får blodtilførsel...

da jeg gik på gymnasiet, skrev jeg i 3.G større skriftlig opgave i Biologi på A-niveau, omkring kræft og årsagerne til kræft osv...og på laborantstudiet skrev jeg min større opgave på 3. semester i emnet bioteknologi!!

a match made in heaven!!

jeg glæder mig så vildt!!! jeg starter mandag efter ferien!

Et godt hovede mellem brainy folks. Sådan Karina. Hvor er det fedt!

Anmeld

16. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

JustAnotherName skriver:

Et godt hovede mellem brainy folks. Sådan Karina. Hvor er det fedt!

Ja det er bare så super!!!

Anmeld

16. oktober 2010

lion

Ni-ko-li-ne skriver:

ja det er sandt!!

ved institut for Biokemi og molekylærbiologi! i en gruppe under det, som arbejder medc følgende:

at finde stoffer der kan hæmme de enzymer der er skyld i cancer. Og stoffer der kan hæmme selve canceren når den først er der, sådan at tumorer ikke får blodtilførsel...

da jeg gik på gymnasiet, skrev jeg i 3.G større skriftlig opgave i Biologi på A-niveau, omkring kræft og årsagerne til kræft osv...og på laborantstudiet skrev jeg min større opgave på 3. semester i emnet bioteknologi!!

a match made in heaven!!

Hvor er det bare FEDT.

Sikke en omgang du har skrevet.

Men fedt det er fedt at du kan arbejde med det du vil.

Anmeld

16. oktober 2010

KWL

Ni-ko-li-ne skriver:

ja det er sandt!!

a match made in heaven!!

Det er bare helt fantastisk søde og SÅ fortjent.

Sidder og hopper af glæde

KNUS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.