Nogle der kan oversætte dette (Spansk) til Dansk???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.102 visninger
24 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

Anonym trådstarter

mi hijo mi amor mi unico y todo Te quiera para Siempre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Marco2

min baby min kærlighed mit et og alt jeg elsker dig for evigt

Anmeld

15. oktober 2010

Riksen

Prøv at gå ind på hjemmesiden: nicetranslator.com

Der kan man skrive en passage, og så vælge et sprog der skal oversættes til - og voila! En fin oversættelse, men vær dog opmærksom på at den ikke kan gennemskue grammatiske finesser. Men hvis det bare er selve betydningen, så er siden fin. Jeg bruger den sommetider til eksamenslæsning, hvis der er ord eller vedninger jeg er i tvivl om.

Anmeld

15. oktober 2010

Anonym trådstarter

Tak. Det er bare så svært med Spansk... Har prøvet at bruge google translate.... meeen... skriver jeg det sådan her, så står der pludselig noget andet...

mi hijo

mi amor

mi unico

y todo

Te quiera

para Siempre...

Meget mærkeligt.... Laver man komma, står der noget helt tredje. Små og store bogstaver laver også om på ordene... hmmm.... Er meget forvirret....

Anmeld

15. oktober 2010

AnneBJ

Marco2 skriver:

min baby min kærlighed mit et og alt jeg elsker dig for evigt

Enig...

Hijo er dog vist mere "barn" end baby, mend et er jo lige meget for betydningen!

Anmeld

15. oktober 2010

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Enig...

Hijo er dog vist mere "barn" end baby, mend et er jo lige meget for betydningen!

Ja

Kan man overhovedet skrive sådan... Syntes måske sætningen lyder lidt mærkelig??? Eller er det bare mig?

Anmeld

15. oktober 2010

lisbethita

Anonym skriver:

mi hijo mi amor mi unico y todo Te quiera para Siempre

hijo kan også betyde søn. Sådan er det også med danske ord. De kan jo have forskellige betydninger, så derfor kan det være svært at bruge google translator, nogle gange ;-)

Knus

Anmeld

15. oktober 2010

lisbethita

Anonym skriver:

Ja

Kan man overhovedet skrive sådan... Syntes måske sætningen lyder lidt mærkelig??? Eller er det bare mig?

Det er typisk spansk eller latinamerikansk at udtrykke sig på den måde. Det er vist meget normalt ;-)

Anmeld

15. oktober 2010

AnneBJ

Anonym skriver:

Ja

Altså på spansk er det en ganske normal sætning, men synes måske den lyder mærkelig oversat til dansk... Det gør den ikke mindre korrekt på "originalsproget"

Anmeld

15. oktober 2010

Pige2009

AnneBJ skriver:

Enig...

Ja, eller søn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.