Stel nr. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

Siber

Jeg vil gerne, men min mand synes det er dumt bare til at have til at stå, når det ikke rigtig bliver brugt!

Jeg vil gerne være tusse gammel og have to sæt, men såden bliver det ikke lige forløbig.

Jeg ønsker mig og har lidt eva trio som vi så bruger til hverdag og til gæster!

hilsen Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Shibby

Karoline skriver:

Og har åbenbart begyndende alzheimer's, siden jeg opretter det samme indlæg to gange...

hihi..pardon,men den kommentar var sgu fed

Anmeld

15. oktober 2010

Diana...

Karoline skriver:

Jeps, jeg er tudsegammeldags, for er både i 30'erne OG dækker op med musselmalet, kongeligt porcelæn, når der er gæstebud.

Åhh det er altså også bare fede men også pænt krydret. 

Anmeld

15. oktober 2010

SaNiNa

Jeg må være gammel så for vi/jeg har et gammelt stel som jeg holder rigtig meget af og det kommer altså ikke på til hverdag´. Men kommer der nogen og spiser så skal det da vises frem.

vi har dog ikke to salgs bestik men ønsker mig det helt vildt.

Anmeld

15. oktober 2010

Stumpen

Karoline skriver:

Jeps, jeg er tudsegammeldags, for er både i 30'erne OG dækker op med musselmalet, kongeligt porcelæn, når der er gæstebud.

Du skal da snart søge pension  -både med dobbelt indlæg, to stel og så musselmalet...

Anmeld

15. oktober 2010

SaNiNa

Diana... skriver:

Ja og nej Jeg har altid haft det MEN da jeg mødte manden fik jeg mit elsket eva trio set af min svigermor og jeg er tosset med det stel og fik så meget at vi også ville bruge det til hverdage men ellers ja så har jeg altid haft 2 stel. Har det dog stadig i glas og bestik men ikke i tallerkner. 

Men jeg har fundet et nyt stel og det kunne jeg godt finde på at ønske mig til gæster hi hi JEG ELSKER at havde sådan nogen ting og har samlet siden jeg var helt lille og går MEGET op i perfekt bord når der gæster 

Knus Diana der også høre til den ældre genneration tro de kun 28 år hi hi 

Evatrio er osse bare kanon lækkert det kunne jeg godt ønske mig.

Jeg/vi har det som hedder Anne sofie til fint jeg har arvet det af min oldemor og har selv købt flere ting til stellet.

Anmeld

15. oktober 2010

Stumpen

Sanne og Nicklas skriver:

Jeg må være gammel så for vi/jeg har et gammelt stel som jeg holder rigtig meget af og det kommer altså ikke på til hverdag´. Men kommer der nogen og spiser så skal det da vises frem.

vi har dog ikke to salgs bestik men ønsker mig det helt vildt.

Jeg fik det flotteste af kæresten for nogle år siden raadvad hyacint

Detter er steaksættene, men billederne jeg kan finde på nettet af det jeg har er lidt svære at se det blanke "under" det børstede...

Anmeld

15. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Stumpen skriver:

Du skal da snart søge pension  -både med dobbelt indlæg, to stel og så musselmalet...

Du siger noget - så må jeg nok hellere snart sige "ja tak" til den strygerulle, min svigermor har tilbudt mig... 

Anmeld

15. oktober 2010

Stumpen

Karoline skriver:

Du siger noget - så må jeg nok hellere snart sige "ja tak" til den strygerulle, min svigermor har tilbudt mig... 

Det er klart på tide, hvis du skal nå at brige den mens du endnu kan

Anmeld

15. oktober 2010

SaNiNa

Stumpen skriver:

Jeg fik det flotteste af kæresten for nogle år siden raadvad hyacint

Detter er steaksættene, men billederne jeg kan finde på nettet af det jeg har er lidt svære at se det blanke "under" det børstede...

iiih jeg elser raadvad vi har selv det som heder Erica har kigget på et fra jensen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.