Stel nr. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

serinasmor

inden jeg flyttede hjemmefra begyndte jeg at "samle" på et rimeligt dyrt bestik ... i flere år lå det bare hengemt i skuffen fordi der ikke var nok til alle ... nu har vi flyttet det ud i køkkenskuffen og bruger det sammen med det andet bestik til hverdag ... nåede aldrig til at samle på et stel som sådan .. ønskede mig bare det jeg godt kunne tænke mig og bruger det til hverdag ... men jeg har så også en så stor familie at jeg fik nok af det til at starte med .. ellers ville det måske også være blevet hengemt i et skab eller lignende .. og så ville jeg sikkert have brugt tallerkener fra genbrug til hverdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Marco2

Vi har et andet sæt spisetalerkener og et andet sæt bestik som gerne er det er kommer på når der er gæster. Men ikke kopper mm.

Men jeg er jo også tussegammel

Anmeld

15. oktober 2010

Snefnug1984

Jeg har arvet et stel fra min farmor som vi bruger, hvis vi får mere end 4 til kaffe Elsker dét stel...

Anmeld

15. oktober 2010

Laulund87

Haha jeg er åbenbart også af den ældre generation for det har jeg og jeg er kun 23

Vi har komplet stel med glas, til fint brug, fra Maria Sohl. Det er hvidt med sort mønster og glassene har sådan et børstet mønster.

Ønsker mig bestikket til i julegave

Anmeld

15. oktober 2010

otlitrom

Marco2 skriver:

Vi har et andet sæt spisetalerkener og et andet sæt bestik som gerne er det er kommer på når der er gæster. Men ikke kopper mm.

Men jeg er jo også tussegammel

Så kan vi være tussegamle sammen. For sådan foregår det også herhjemme!

Anmeld

15. oktober 2010

Shibby

Pyyyh..Sikke nogle gamle oldinge der skriver herinde..omg..

-kommer fra en der syntes at Det Lille Hus På Prærien er den fedeste serie i den her verden!! hahahaha

Anmeld

15. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeps, jeg er tudsegammeldags, for er både i 30'erne OG dækker op med musselmalet, kongeligt porcelæn, når der er gæstebud.

Anmeld

15. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Og har åbenbart begyndende alzheimer's, siden jeg opretter det samme indlæg to gange...

Anmeld

15. oktober 2010

Lise

Ja, det har vi, men vi er jo også lidt gamle

Vi har dog ikke haft det i særlig lang tid - kun siden i sommer, hvor vi holdt bryllup, og fik en masse gaver, der blev byttet til det stel vi havde ønsket os, som vi ikke fik

Vi har et billigt stel vi bruger i hverdagen, købt i et supermarked, tror jeg. Og så har vi Eva Trio Legio til 12 personer, som vi tager frem når vi har gæster.

Anmeld

15. oktober 2010

Diana...

Stumpen skriver:

Ja jeg er også af den ældre generation, selvom jeg er årgang '82

Jeg samler på rosendahls og har et gammelt som jeg har fået af min far, da hans nye kone ville have et andet.... Men vi bruger det nærmest aldrig, så overvejer er smide det gamle ud og ønske mig rosendahls og bruge det til dagligt også, synes måske bare det er lidt dyrt til det.....bum bum bum....  ikke nemt at se, men der er ligesom 4 hakker i kanten..

De er MEGA fede dem har jeg godt kikket på Jeg er selv rosendahl og evatrio samler hi hi. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.