Til jer der ryger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

L-Mortil3

Kun udenfor, allways has, allways will be

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

CarinaSB

her er det kun mig der ryger .. og det er ude i køkkenet ..  og med vindue åben .. 

Anmeld

15. oktober 2010

Anonym

Der bliver kun røget udendørs hos mig.

Anmeld

15. oktober 2010

Mathilde

Jeg ryger af og til en smøg, hvis jeg føler jeg trænger eller bare for hyggens skyld og det foregår ALTID udenfor!

Anmeld

15. oktober 2010

Pena

Jeg bor alene, så har som sådan ikke andre at tage hensyn til. De første mdr jeg boede her røg jeg hvor jeg ville. Da det var sommer, stod mit vindue altid åbent så synes ikke lugten var slem. Nu har jeg så besluttet mig for kun at ryge langt ude af vinduet. Det var lidt svært at overholde i starten, men nu kan jeg slet ikke forestille mig andet. Mit hjem lugter dejligt nu, og mit forbrug er halveret fordi man ikke bare sidder i sofaen og kæderyger uden at lægge mærke til det. Så det er jo skønt.

Anmeld

15. oktober 2010

Fru.Mäes <3

Jeg stoppede med at ryge, da jeg så de 2 streger på testen

Kæresten røg i køkkenet i den gamle lejlighed, men efter vi er kommet i ny lejlighed ryger han ude på altanen.. Og der skal ALDRIG ryges i vores hjem igen

Anmeld

15. oktober 2010

Laulund87

Jeg ryger ikke og har aldrig gjort det. Min mand gør og det er kun udenfor! Når vi har gæster går de selvfølgelig udenfor

Anmeld

15. oktober 2010

Anonym trådstarter

Søddepødde skriver:

Jeg bor alene, så har som sådan ikke andre at tage hensyn til. De første mdr jeg boede her røg jeg hvor jeg ville. Da det var sommer, stod mit vindue altid åbent så synes ikke lugten var slem. Nu har jeg så besluttet mig for kun at ryge langt ude af vinduet. Det var lidt svært at overholde i starten, men nu kan jeg slet ikke forestille mig andet. Mit hjem lugter dejligt nu, og mit forbrug er halveret fordi man ikke bare sidder i sofaen og kæderyger uden at lægge mærke til det. Så det er jo skønt.

Anmeld

21. oktober 2010

Kala

Jeg holdt op med at ryge for 3 uger siden, men inden da røg jeg kun udenfor.

Anmeld

21. oktober 2010

betski

da jeg røg foregik det KUN udenfor, i en trøje som forblev uden for og hænder blev prompte vasket for ad jeg kunne bare ikke lide lugten. Så skønt at man nu er fri for alt det besvær

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.