Til jer der ryger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor ryger i når i er hjemme????

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.793 visninger
29 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. oktober 2010

Anonym trådstarter

Har tænkt på hvor folk ryger henne???

og er folk helt ærlige når man spør hvor der ryges???

Der kan afgives ano svar

Denne afstemning er IKKE lavet for at dømme folk overhovedet, det er ren nysgerrighed så hvis der kommer en debat i gang, hold da venligst tonen pæn....

tak, fra hende den nysgerrige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977

Siden vi fik Jesse har vi kun røget udenfor.

Anmeld

15. oktober 2010

Stumpen

Jeg ryger ikke, men min kæreste gør og det foregår kun udenfor..

Anmeld

15. oktober 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Vi ryger KUN udenfor i carporten, men står barnevognen eller vasketøjet i carporten, går vi altid helt ud! Bryder mig ikke om, at mit nyvaskede vasketøj eller Frederikkes barnevogn får røglugt!!

For vi kommer jo ikke udenom at røg generelt set, ikke er den dejligste lugt / duft /whatever man end kalder det

Anmeld

15. oktober 2010

grinbidderen

Da jeg mødte min kæreste der er IKKE ryger der fik jeg afvide det forgik udenfor, men nogen gange fik jeg lov til at ryge i køkkenet med lukket dør og vinduet helt op. Da vi så ventet barn holdt jeg op med at ryge, starte så bagefter igen og nu ryger jeg KUN udenfor for ikke at skade mit barn højst nødvendigt, engang imellem hvis der er gæster forgår det i køkkenet og ellers udenfor... Syntes ik man skal ryge indenfor ved stue osv..

Anmeld

15. oktober 2010

*Sofie*

Når jeg ryger hjemme, foregår det udenfor. Ingen får lov til at ryge indendørs!
Jeg ryger egentlig kun når jeg er i skole, og det blir til max 3 om dagen.

Anmeld

15. oktober 2010

Vidunderligeunger

her i huset er det kun mig der ryger.. men ryger aldrig alene, kun hvis jeg er på besøg hos nogen der gør, eller har besøg af nogen der ryger og så foregår det ude på altanen med lukket dør ind til stuen og vinduerne på vid gab

Anmeld

15. oktober 2010

Lone Jakobsen

her ryger manden i skuret, på altanen eller simpelthen udenfor.

Anmeld

15. oktober 2010

louise8723

vi ryger kun udenfor for, og sådan har det altid været..

synes ikke det er lækkert med gule vægge plus at skulle sove i røgen

Anmeld

15. oktober 2010

SHERO

Ryger på min altan... Har heldigvis en lækker lukket altan med sofa og gulvtæppe, så er vinduerne eller bare helt åbne og så masser af tæpper... Så kan bestemt ikke klage...

Kan slet ikke ha det lugter af røg i lejligheden mere, utroligt hvor meget man ligger mærke til det, efter man er begyndt at gå ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.