Til jer der ryger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

Anonym

Her bliver der også kun røget uden for. Vi har haft en rygeværelse nede i kælderen, men der her vi soveværelse nu. Så ingen røg i vores hus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

A.

jeg ryger ud på altan nogen gange i køkken i vindue men ikke så tit

Anmeld

15. oktober 2010

Diana...

Jeg ryger ikke selv og har aldrig gjort det. Men manden ryger og han ryger når han er på arbejde og ude og gå med hunden. 

Anmeld

15. oktober 2010

saxa

Jeg ryger godt nok ikke mere, men min mand gør stadig - og det foregår KUN udenfor!! Vi har ikke røget inde i næsten 3 år nu.. Og hvor jeg elsker der ikke bliver røget inde særlig mange steder mere..

Anmeld

15. oktober 2010

Margorie

Jeg ryger kun når jeg ikke er gravid, og kun udenfor.. Men vi har så også en hyggelig altan så det jo ikke skidesvært lige at hoppe derud..

Anmeld

15. oktober 2010

Anonym trådstarter

sidder lige og tænker på om tendensen til at ryge udendørs kommer som følge af rygeloven hvor man ikke må ryge indendørs på arbejdspladserne????

Her har vi begrænset rygning til køkkenet med åbent vindue og døren lukket til resten af huset... men vil nu prøve om jeg kan droppe det og så kun ryge udendørs...

Anmeld

15. oktober 2010

Ox.

Vi ryger begge to, og det er kun udenfor der bliver røget!

Anmeld

15. oktober 2010

Anonym

Kun udenfor. Også selvom der er gæster. Her er der TOTALT rygeforbud indenfor, og det er ikke kun for den lille, men vil simpelthen ikke have røget vægge osv. Kan desuden selvom jeg ryger ikke klare lugten af røg indenfor, så her er det ALTID udenfor

Anmeld

15. oktober 2010

LenaJohansen

Jeg ryger kun under emhætten

Anmeld

15. oktober 2010

Mig med maven

Hjemme hos os er det kun mig der ryger. Så siden jeg flyttede sammen med min mand, har jeg røget udenfor. Da baby kom, blev jeg selvfølgelig ved med det! Jeg bryder mig ikke så meget om rygerhjem... Så mit skal ikke være sådan!

Alle de steder vi kommer, ryger folk udenfor, eller ud af vinduer, af hensyn til baby!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.