Gekås Ullared

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

LenaJohansen

fisen skriver:

Jeg syns nu ikke det er SÅ stort igen som folk gør det til

det syntes jeg heller ikke... Nok os derfor jeg blev så skuffet over stedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

frk Jensen

LenaJohansen skriver:

det syntes jeg heller ikke... Nok os derfor jeg blev så skuffet over stedet

Jeg syns det er på størrelse med en stor bilka.. Der er bare ikke ret højt til loftet i gekås, nok derfor det ikke virker så stort igen..

Anmeld

15. oktober 2010

frk Jensen

SolsikkeBlomst skriver:

Nej når man står der er det ikke så stort - føles i hvert fald ikke sådan, men det er jo faktisk på 21.000 kvadratmeter.. og så udbygger de jo med en 3. sal nu her med frisør osv.

okay.. Det vidste jeg ikke. Men mon ikke de kun ansætter svenske frisøre, så er der jo ikke nemt at evt blive farvet osv derovre
Jeg regner med at skal derover igen engang til foråret

Anmeld

15. oktober 2010

Snefnug1984

fisen skriver:

okay.. Det vidste jeg ikke. Men mon ikke de kun ansætter svenske frisøre, så er der jo ikke nemt at evt blive farvet osv derovre
Jeg regner med at skal derover igen engang til foråret

Hvad er problemet med svenske frisører? Tror du ikke at de forstår at du snakker dansk?

Anmeld

15. oktober 2010

ekzunz

Jeg havde kun hørt om det, og havde egentligt overvejet at tage derover, men efter jeg har set den der doku-soap om det på Kanal 4.....aldrig i livet om jeg gad!

Det kan godt være der er udemærket, men den serie fik det ihvertfald fremstillet som et galehus....

Anmeld

15. oktober 2010

frk Jensen

SolsikkeBlomst skriver:

Hvad er problemet med svenske frisører? Tror du ikke at de forstår at du snakker dansk?

Det var nu også mere om jeg forstod hva de siger..
men det skal da helt sikert prøves

Anmeld

15. oktober 2010

frk Jensen

Znuzke skriver:

Jeg havde kun hørt om det, og havde egentligt overvejet at tage derover, men efter jeg har set den der doku-soap om det på Kanal 4.....aldrig i livet om jeg gad!

Det kan godt være der er udemærket, men den serie fik det ihvertfald fremstillet som et galehus....

det er ikke så slemt som de gør det til

Anmeld

15. oktober 2010

ZamanogDania

Jeg var der med min mand inden jeg fødte. Købte masser af ting til min datter og til hjemmet. Det er vildt billigt. Jeg stod slet ikke i kø. Men der er mange mennesker ja, men ikke så slem synes jeg. Man kan godt handle i ro. Det gjorde vi. Skal derover her meget snart. Skal bare får manden overtalt til at kører den lange tur

Synes helt sikkert du skal der, men i en god tid da der er meget at se og købe. Vi brugte bare vores visa dankort vildt billigt.

Anmeld

15. oktober 2010

ZamanogDania

Znuzke skriver:

Hehe det er ikke så slem. De gør alt besværlig i tv

Anmeld

15. oktober 2010

Snefnug1984

fisen skriver:

Det var nu også mere om jeg forstod hva de siger..
men det skal da helt sikert prøves

Det er altså slet ikke svært at forstå dem. Man skal bare lytte efter.. det er sgu ikke værre end at forstå godt bondejysk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.