Gekås Ullared

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.139 visninger
37 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

LauraLW

Nogen der har været der?

Er det godt?

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Laulund87

Jep jeg har

Det er voldsomt mega stort og der er en million mennesker! Folk løber rundt og smider i vognene, de slås om tingene som var det et spørgsmål om at overleve, de går bare helt amok

Jeg var der en ganske almindelig hverdag

Vi stod i kø over en time og jeg magtede bare ikke alle de mennesker..

Men hvis du er ligeglad med sådan noget, er det da meget fedt

Vi nåede kun at se den ene etage fordi det er så stort og vi skulle nå en færge. 

Vi har snakket om at tage derop igen, men så tage en weekend så vi kan nå hele centret på 2 dage, forhåbentligt!

Vi havde 3000 kr med og det var sleeeeet ikke nok

Anmeld

15. oktober 2010

Snefnug1984

Jeg har været der 2 gange - både en god og en dårlig oplevelse. Tag ALDRIG NOGENSINDE derop i regnvejr.. vi kom og der var en kø udenfor på flere hundrede meter, bare for at KOMME IND.. Men da vi først kom ind, var alt stille og roligt. Anden gang var en fin oplevelse uden kø osv. De har mega mange kasser, men fordi folk køber SÅ meget, skal man forvente en del tid ved kassen.. Vi købte ikke så meget, synes vi selv, men kom alligevel af med næsten 3000. Men meget af det er meget billigere.. vi fik fx. 3 barbermaskiner, OBH tandbørster osv., som er meget billigere end her. På den ene barbermaskine, sparede jeg 250 kr. i forhold til hér.. Så der er noget at spare Heinz ketchup kostede fx. KUN 10 kr juhuu...

Anmeld

15. oktober 2010

LauraLW

Laulund87 skriver:

Jep jeg har

Det er voldsomt mega stort og der er en million mennesker! Folk løber rundt og smider i vognene, de slås om tingene som var det et spørgsmål om at overleve, de går bare helt amok

Jeg var der en ganske almindelig hverdag

Vi stod i kø over en time og jeg magtede bare ikke alle de mennesker..

Men hvis du er ligeglad med sådan noget, er det da meget fedt

Vi nåede kun at se den ene etage fordi det er så stort og vi skulle nå en færge. 

Vi har snakket om at tage derop igen, men så tage en weekend så vi kan nå hele centret på 2 dage, forhåbentligt!

Vi havde 3000 kr med og det var sleeeeet ikke nok

gulp!

Er der nogle ting der især er værd at gå efter? Ved ikke om jeg er "til det" hehe, men nu prøver vi. - Desværre i efterårsferien, så der er nok en milion mennesker.

Anmeld

15. oktober 2010

LauraLW

SolsikkeBlomst skriver:

Jeg har været der 2 gange - både en god og en dårlig oplevelse. Tag ALDRIG NOGENSINDE derop i regnvejr.. vi kom og der var en kø udenfor på flere hundrede meter, bare for at KOMME IND.. Men da vi først kom ind, var alt stille og roligt. Anden gang var en fin oplevelse uden kø osv. De har mega mange kasser, men fordi folk køber SÅ meget, skal man forvente en del tid ved kassen.. Vi købte ikke så meget, synes vi selv, men kom alligevel af med næsten 3000. Men meget af det er meget billigere.. vi fik fx. 3 barbermaskiner, OBH tandbørster osv., som er meget billigere end her. På den ene barbermaskine, sparede jeg 250 kr. i forhold til hér.. Så der er noget at spare Heinz ketchup kostede fx. KUN 10 kr juhuu...

ok :-)

Tror jeg må igang med en liste, så vi har et eller andet at gå efter, ellers går det da helt galt hehe

Anmeld

15. oktober 2010

Lise

Hvad er det?

Anmeld

15. oktober 2010

Snefnug1984

Lise skriver:

Hvad er det?

et MEGA indkøbscenter i sverige..

Anmeld

15. oktober 2010

Laulund87

LauraLW skriver:

gulp!

Er der nogle ting der især er værd at gå efter? Ved ikke om jeg er "til det" hehe, men nu prøver vi. - Desværre i efterårsferien, så der er nok en milion mennesker.

Hmm de har nogle søde og billige babyting..Især Brio er ret billigt

Ellers vil jeg sige det minder om en Ikea, bare 10 tusind gange større Både udvalget og priserne minder om Ikea.

I efterårsferien..Ja så tror jeg du skal være klar til kamp

Anmeld

15. oktober 2010

LauraLW

Laulund87 skriver:

Hmm de har nogle søde og billige babyting..Især Brio er ret billigt

Ellers vil jeg sige det minder om en Ikea, bare 10 tusind gange større Både udvalget og priserne minder om Ikea.

I efterårsferien..Ja så tror jeg du skal være klar til kamp

ja, det er jeg også bange for... stakkels lille Vilma... men forhåbentlig så er der steder hvor man lige kan sidde en gang imellem.

Anmeld

15. oktober 2010

LauraLW

Lise skriver:

Hvad er det?

nogle mænd vil nok mene at det er helvede på jord :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.