Gekås Ullared

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

Snefnug1984

LauraLW skriver:

ok :-)

Tror jeg må igang med en liste, så vi har et eller andet at gå efter, ellers går det da helt galt hehe

Der er meget at gå efter deroppe som er billigt fx. 500 g. mandler koster kun 22 sekkr, 3 poser "bilar" slik koster 23 sekkr, chokosmørecreme til ingen penge osv. Og børnetøj er billigt.. Jeg fik. fx også en badedragt til 80 sekkr.. Ja alt er generelt billigere deroppe - problemet er så bare, at man køber meget mere.. haha..

Vi skrev ingen liste, men tog simpelthen bare centret fra en ende af.. og så nåede vi det vi nåede Vi brugte over 3 timer og havde ikke fået set det hele.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

frk Jensen

LauraLW skriver:

Nogen der har været der?

Er det godt?

Laura

Jeg har også været derovre..

Det var rigtig hyggeligt. Vi var der på en hverdag (sejlede om natten og sov i bilen et par timer om morgenen, havde ikke min søn med)

Vi stod i kø foran butikken et kvarters tid lige inden kl otte hvor de åbner..

Der var ikke nogle der løb rundt og kastede ting i vognene som man havde hørt at de gjorde.

Her var det bare stille og roligt.. vi gik der et par timer, ud i bilen med første læs og så fik vi noget at spise og gik ind igen.. og så var vi rundt i de butikker der ligger lige tæt ved.

Tage rigeligt med penge med, jeg brugte omkring 2000 kr deroppe og syns det var fint til det jeg skulle have. købte enormt meget barbapapa

Anmeld

15. oktober 2010

Laulund87

LauraLW skriver:

ja, det er jeg også bange for... stakkels lille Vilma... men forhåbentlig så er der steder hvor man lige kan sidde en gang imellem.

Det lagde jeg ikke lige mærke til, men det er der sikkert

Mit bedste råd er i hvert fald at sætte en hel dag af til det for, som en anden også skriver, køerne er virkelig lange! 

Det værste er at stresse når der er så mange

I må have en god tur

Anmeld

15. oktober 2010

LauraLW

fisen skriver:

Jeg har også været derovre..

Det var rigtig hyggeligt. Vi var der på en hverdag (sejlede om natten og sov i bilen et par timer om morgenen, havde ikke min søn med)

Vi stod i kø foran butikken et kvarters tid lige inden kl otte hvor de åbner..

Der var ikke nogle der løb rundt og kastede ting i vognene som man havde hørt at de gjorde.

Her var det bare stille og roligt.. vi gik der et par timer, ud i bilen med første læs og så fik vi noget at spise og gik ind igen.. og så var vi rundt i de butikker der ligger lige tæt ved.

Tage rigeligt med penge med, jeg brugte omkring 2000 kr deroppe og syns det var fint til det jeg skulle have. købte enormt meget barbapapa

Hvilke butikker ligger rundt om? Og man kan vel bare betale med visa ik?

Anmeld

15. oktober 2010

frk Jensen

SolsikkeBlomst skriver:

et MEGA indkøbscenter i sverige..

Jeg syns nu ikke det er SÅ stort igen som folk gør det til

Anmeld

15. oktober 2010

LauraLW

Laulund87 skriver:

Det lagde jeg ikke lige mærke til, men det er der sikkert

Mit bedste råd er i hvert fald at sætte en hel dag af til det for, som en anden også skriver, køerne er virkelig lange! 

Det værste er at stresse når der er så mange

I må have en god tur

Mange tak :-) Min største udfordring bliver nok at sørge for at Thomas ikke mister tålmodiheden hehe.

Anmeld

15. oktober 2010

LenaJohansen

jeg har også været der.. STRESS STRESS STRESS er nok det der beskriver det bedst, og må indrømme jeg blev en smule skuffet over det, jeg havde regnet med det var meget større... 

Anmeld

15. oktober 2010

frk Jensen

LauraLW skriver:

Hvilke butikker ligger rundt om? Og man kan vel bare betale med visa ik?

der er bla en sko butik(ecco tror jeg nok), og et andet center lige skråt overfor hvor der er sexshop, brugs kunst butik, skrammet butik, og frisør shop..

ja du kan sagtens betale med visa derovre

Anmeld

15. oktober 2010

Laulund87

LauraLW skriver:

Mange tak :-) Min største udfordring bliver nok at sørge for at Thomas ikke mister tålmodiheden hehe.

Uhh det kender jeg godt

Anmeld

15. oktober 2010

Snefnug1984

fisen skriver:

Jeg syns nu ikke det er SÅ stort igen som folk gør det til

Nej når man står der er det ikke så stort - føles i hvert fald ikke sådan, men det er jo faktisk på 21.000 kvadratmeter.. og så udbygger de jo med en 3. sal nu her med frisør osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.