Nogle der bruger Ladycup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Missi

Zette skriver:

hvordan putter man den op????

Der er et link på side 1 som viser det trin for trin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Muffinmus

Man folder den sådan set bare en gang, altså klmmer den flad og folder en gang og maser den op, ¨når den så er oppe så folder den sig selv ud helt automatisk:-)

Og bortset fra de føste 1-2 gange har det overhovedet ikke været et problem, især ikke når man har født før

Og vil sige at det tager mig 5 sek at sætte den i, incl folningen og ca 2 sek at tage den ud.

Anmeld

14. oktober 2010

sarulee

Har selv en lady-cup og synes også det er verdens bedste opfindelse. Ville ønske jeg havde kendt til den fra jeg først fik mens (men der var den sikkert ikke opfundet ).

Anbefaler den til alle, men flere jeg kender synes det er ret ulækkert at man sådan samler blodet og så skal hælde det ud. Men bind/tampon er vel også ulækkert og som andre har sagt er der ingen lugt overhovedet.

Anmeld

15. oktober 2010

Sujan

bette skriver:

okay hvad er de lavet af? 

lyder super godt faktisk.. kan nemlig ikke klare lugten af mig selv når jeg har mens.. åhhh ad

De er lavet af silikone... Man kan få en lady-cup Moon cup og en diva-cup.... Det er helt det samme... Mener bare at have læst at diva-cup er lidt blødere end de andre og koster derfor også lidt mere...

Da jeg så den tænkte jeg hvordan skal den side deroppe.. Men det kan den altså uden problemer... Var kun under min første mens at jeg mærkede den...nu mærker je slet ikke jeg har mens... Og det er altså en stor lettelse for mig..

Anmeld

15. oktober 2010

bette

Sujan skriver:

De er lavet af silikone... Man kan få en lady-cup Moon cup og en diva-cup.... Det er helt det samme... Mener bare at have læst at diva-cup er lidt blødere end de andre og koster derfor også lidt mere...

Da jeg så den tænkte jeg hvordan skal den side deroppe.. Men det kan den altså uden problemer... Var kun under min første mens at jeg mærkede den...nu mærker je slet ikke jeg har mens... Og det er altså en stor lettelse for mig..

super fedt.. den vil jeg ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.