Nogle der bruger Ladycup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.627 visninger
24 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

smokin

Simpelt spørgsmål, kunne godt tænke mig at vide lidt om den istedet for tamponer og bind og om den er rar at have "oppe"....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

motterhea

Følger med her, den kunne godt nok spare en for mange penge o: Og miljøet

Anmeld

14. oktober 2010

Sujan

Jeg bruger Moon cup som er det samme... Jeg kan ikke leve uden nu... Det er så nemt og vil aldrig bruge noget andet igen.. Man mærker den mindre end en tampon..

Så synes helt klart du skal investere i en.. Går aldrig tilbage til bind igen det er helt sikkert

Anmeld

14. oktober 2010

Sisley

Jeg kender den overhovedet ikke og jeg synes det virker som en meget mærkelig løsning - men ok - tamponer var vel også "noget underligt noget" i begyndelsen...

Anmeld

14. oktober 2010

bette

Sujan skriver:

Jeg bruger Moon cup som er det samme... Jeg kan ikke leve uden nu... Det er så nemt og vil aldrig bruge noget andet igen.. Man mærker den mindre end en tampon..

Så synes helt klart du skal investere i en.. Går aldrig tilbage til bind igen det er helt sikkert

er den svær at montere

Anmeld

14. oktober 2010

Sujan

bette skriver:

er den svær at montere

Nej det synes jeg ikke...

Altså de første par gange man bruger den er det lidt mærkeligt og man skal lige lære hvordan man bedst sætter den op... Men var kun de første 2 gange jeg lige fumlede lidt.. Nu synes jeg det er det nemmeste.. Jeg mærker overhovedet ikke jeg har mens.. Fordi man kan gå på toilettet uden at den skal ud og man kan gøre det man plejer... Det eneste er at den jo lige skal tømmes engang imellem og tager lidt længere tid end at skifte bind eller tampon.. Men gengæld skal den jo ikke tømmes så ofte...

Og den samler jo blodet op helt oppe ved livmoderen det gør også at man ikke føler sig "snasket" og der er ingen lugt eller noget... Som sagt går jeg aldrig tilbage til noget andet

Anmeld

14. oktober 2010

Missi

Du er jeg sælger for et firma som holder home/dildo partys..

Og vi har netop fået dem i vores tasker, så vi kan tage dem med rundt, kan godt sige dig de går som varmt brød...

Det er en ginal opfindelse - de kan lyde meget mærkelig osv osv, men det er et vidundermidel til kvinder

kram

Anmeld

14. oktober 2010

Sujan

Missi skriver:

Du er jeg sælger for et firma som holder home/dildo partys..

Og vi har netop fået dem i vores tasker, så vi kan tage dem med rundt, kan godt sige dig de går som varmt brød...

Det er en ginal opfindelse - de kan lyde meget mærkelig osv osv, men det er et vidundermidel til kvinder

kram

Ja det er virkelig et vidundermiddel

Anmeld

14. oktober 2010

bette

Sujan skriver:

Nej det synes jeg ikke...

Altså de første par gange man bruger den er det lidt mærkeligt og man skal lige lære hvordan man bedst sætter den op... Men var kun de første 2 gange jeg lige fumlede lidt.. Nu synes jeg det er det nemmeste.. Jeg mærker overhovedet ikke jeg har mens.. Fordi man kan gå på toilettet uden at den skal ud og man kan gøre det man plejer... Det eneste er at den jo lige skal tømmes engang imellem og tager lidt længere tid end at skifte bind eller tampon.. Men gengæld skal den jo ikke tømmes så ofte...

Og den samler jo blodet op helt oppe ved livmoderen det gør også at man ikke føler sig "snasket" og der er ingen lugt eller noget... Som sagt går jeg aldrig tilbage til noget andet

okay hvad er de lavet af? 

lyder super godt faktisk.. kan nemlig ikke klare lugten af mig selv når jeg har mens.. åhhh ad

Anmeld

14. oktober 2010

Maddox

Åhhh.... Jeg var til et dildo-party engang med nogle kollegaer, hvor vi efter at have moret os vældigt over det store udvalg af "legetøj" blev præsenteret for DEN DER  Må indrømme at det satte en lille dæmper på det ellers høje humør, da vi ikke rigtigt vidste hvad vi skulle mene om den

Men må da indrømme, at efter at have læst hvad Sujan skriver, så lyder det faktisk ikke så ringe endda og måske som noget, man burde prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.