Nogle der bruger Ladycup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Missi

okay hvad er de lavet af? 

lyder super godt faktisk.. kan nemlig ikke klare lugten af mig selv når jeg har mens.. åhhh ad

Den her er lavet af Silekone

Her er lige et link så du kan læse om den

http://www.bonami.dk/pdf/DivaCup%20brugervejledning.pdf

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Na-Wi

Dumt spørgsmål herfra men skal den ikke ud om natten ?

Anmeld

14. oktober 2010

Missi

Naannaa87 skriver:

Dumt spørgsmål herfra men skal den ikke ud om natten ?

Nej det skal den ikke - den er faktisk rigtig go om natten til de kvinder der bløder meget den kan holde på 30 ml

Anmeld

14. oktober 2010

Na-Wi

Missi skriver:

Nej det skal den ikke - den er faktisk rigtig go om natten til de kvinder der bløder meget den kan holde på 30 ml

Nu kan jeg lige så godt være ærlig jeg er en af de mennesker som bløder meget.. men 30 ml bløder man ikke mere end det ? og til sidst, hvad koster vidunderet og købes den på apoteket ?

Anmeld

14. oktober 2010

Missi

Naannaa87 skriver:

Nu kan jeg lige så godt være ærlig jeg er en af de mennesker som bløder meget.. men 30 ml bløder man ikke mere end det ? og til sidst, hvad koster vidunderet og købes den på apoteket ?

Du bløder ikke 30 ml på en nat, om du så bløder meget eller lidt

tror de ligger meget forskellige i priser rundt omkring på nettet, og vil ikke mene man ikke kan købe den på apoteket..

Hos mit firma koster den 329 - men hvis du regner på hva du bruger på bind og tamponer HVER mrd, så er de hurtig tjent ind, og som en af pigerne skriver, så vil du slet ikke kunne undvære den

Anmeld

14. oktober 2010

Na-Wi

Missi skriver:

Du bløder ikke 30 ml på en nat, om du så bløder meget eller lidt

tror de ligger meget forskellige i priser rundt omkring på nettet, og vil ikke mene man ikke kan købe den på apoteket..

Hos mit firma koster den 329 - men hvis du regner på hva du bruger på bind og tamponer HVER mrd, så er de hurtig tjent ind, og som en af pigerne skriver, så vil du slet ikke kunne undvære den

Men den skal vel skiftes ud efter hver mens ? Hvis det er korrekt så er det en dyr omgang

Anmeld

14. oktober 2010

Missi

Naannaa87 skriver:

Men den skal vel skiftes ud efter hver mens ? Hvis det er korrekt så er det en dyr omgang

Nej det skal den bestemt ikke den er lavet af silekone og du vasker den og ligger den i skabet til næste gang du har din mins

Anmeld

14. oktober 2010

Muffinmus

jeg synes den er super god:-)

Lidt bøvlet at få ind første gang, men så finder man fidusen med at folde den korrekt og så er den oppe på 2 sek:-)

Så skal man lige klippe den til forneden så den er behagelig, klippede næsten min helt af , altså tippen, og har stadig ingen problemer med at få den ud på 2 sek heller ej:-)

er SÅ glad for jeg droppede alt det andet lort, nu kan jeg have g-streng på altid hvis jeg vil og ingen kan se noget som helt:-)

Købte min på nettet, til 200-300 kr, men den holder jo flere år:-)

Skolder den hver gang og så er den klar igen til næste gang, skide smart synes jeg:-)

Og jeg rensede min 2-3 gange i døgnet, altså hver 8-12 time:-)

Anmeld

14. oktober 2010

Na-Wi

Missi skriver:

Nej det skal den bestemt ikke den er lavet af silekone og du vasker den og ligger den i skabet til næste gang du har din mins

ahaaaa ja det var sq smart.. det kunne være man skulle investere i sådan en fix en mange tak for dine svar

Anmeld

14. oktober 2010

smokin

MariaE skriver:

jeg synes den er super god:-)

Lidt bøvlet at få ind første gang, men så finder man fidusen med at folde den korrekt og så er den oppe på 2 sek:-)

Så skal man lige klippe den til forneden så den er behagelig, klippede næsten min helt af , altså tippen, og har stadig ingen problemer med at få den ud på 2 sek heller ej:-)

er SÅ glad for jeg droppede alt det andet lort, nu kan jeg have g-streng på altid hvis jeg vil og ingen kan se noget som helt:-)

Købte min på nettet, til 200-300 kr, men den holder jo flere år:-)

Skolder den hver gang og så er den klar igen til næste gang, skide smart synes jeg:-)

Og jeg rensede min 2-3 gange i døgnet, altså hver 8-12 time:-)

hvordan putter man den op????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.