Update på Lærke's operation.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Pige2009

TrineLærke skriver:

Tak skal du have

Velbekomme Jeg har jo fulgt en del med hos jer I har en skøn datter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Ann.

Baagøe skriver:

Velbekomme Jeg har jo fulgt en del med hos jer I har en skøn datter...

Tak - hun er rigtig dejlig

Det værste er bare at hun skal have byttet denne sonde ud med den rigtig sonde her om 6-7 uger, så der venter endnu en operation

Anmeld

14. oktober 2010

Diana...

Baagøe skriver:

Ja, det er jeg også tit ude for, og det er lidt pinligt

Haha det synes jeg nu ikke det er sådan er det jo bare når man er så mange her inde 

Anmeld

14. oktober 2010

Chalala85

Dejligt at høre det hele gik godt og hun er ovenpå igen

Anmeld

14. oktober 2010

Pige2009

TrineLærke skriver:

Tak - hun er rigtig dejlig

Det værste er bare at hun skal have byttet denne sonde ud med den rigtig sonde her om 6-7 uger, så der venter endnu en operation

Det er rigtig hårdt, mens det står på, da vi jo elsker vores børn og bare ønsker de aldrig skal oleve smerte. Hun er en sej lille pige, og hvis det hjælper, så er det klart det vigtigste Da jeg var indlagt med Laura pga. hendes Streptokok B infektion, gjorde det også mest ondt på mig

Anmeld

14. oktober 2010

Pige2009

Diana... skriver:

Haha det synes jeg nu ikke det er sådan er det jo bare når man er så mange her inde 

Det er rigtigt! Man føler sig bare lidt dum nogle gange, når man opdager, der allerede er svaret

Anmeld

14. oktober 2010

Ann.

Baagøe skriver:

Det er rigtig hårdt, mens det står på, da vi jo elsker vores børn og bare ønsker de aldrig skal oleve smerte. Hun er en sej lille pige, og hvis det hjælper, så er det klart det vigtigste Da jeg var indlagt med Laura pga. hendes Streptokok B infektion, gjorde det også mest ondt på mig

Ja præcis - det er rigtig hårdt, så nu glæder vi os bare til at komme hjem, så håber hendes feber falder hurtigt igen, den blev lige målt til 38.8 for en lille time siden, og hun er stadig meget varm.

Puha det lyder altså væmmeligt for din datter med sådan en infektion

Anmeld

14. oktober 2010

Pige2009

TrineLærke skriver:

Ja præcis - det er rigtig hårdt, så nu glæder vi os bare til at komme hjem, så håber hendes feber falder hurtigt igen, den blev lige målt til 38.8 for en lille time siden, og hun er stadig meget varm.

Puha det lyder altså væmmeligt for din datter med sådan en infektion

Det blev heldigvis opdaget blot 2 dage efter fødslen lige inden vi skulle hjem fra Patienthotellet, så vi blev indlagt i 10 dage, da hun skulle have antibiotika i drop 3 gange om dagen. Det var en forskrækkelse lige da hun blev indlagt, da hun lå på enestue med hjerte- og pulsmonitor ind til hun var stabil igen.

Åh, lille Lærke - skynd dig at få nedkæmpet din feber, så I kan komme hjem og rekreere jer

Anmeld

17. oktober 2010

Skouboe

Dejligt at høre at hun er kommet ud på den anden side.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.