Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Diana... skriver: Hov jeg tror jeg har misset et indlæg Hvad er det lille vidunder blevet opereret for? Hvor er det dejligt det gik godt. Og ja så glæder hun sig sikkert til noget mad her snart. Kram
Hov jeg tror jeg har misset et indlæg Hvad er det lille vidunder blevet opereret for?
Hvor er det dejligt det gik godt. Og ja så glæder hun sig sikkert til noget mad her snart.
Kram
Hun har fået lagt en mavesonde i stedet for den i næsen, da den generede hende meget og hun skal nok have den i lang tid.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det står ovenfor, at hun har fået en sonde i maven i stedet for den i næsen
Diana... skriver: Nåå ok ej det var godt i kunne finde en bedre løsning. Hvordan går det med hendes anfald er det stadig på et minimum?
Nåå ok ej det var godt i kunne finde en bedre løsning.
Hvordan går det med hendes anfald er det stadig på et minimum?
Ja, det er okay. Hun har ikke anfald hver dag ihvertfald.
Jeg er rigtig glad for at høre, det hele gik godt Det var nok som du skriver hårdest for jer forældre
Fortsat god bedring med hende
Baagøe skriver: Det står ovenfor, at hun har fået en sonde i maven i stedet for den i næsen
ja det så jeg som jeg skrev næsten nede under det ikke sådan når man er igang med at skrive et indlæg kan der komme mange i mellemtiden
TrineLærke skriver: Ja, det er okay. Hun har ikke anfald hver dag ihvertfald.
Åhh det er da dejligt Hun er sej den lille pige
Diana... skriver: ja det så jeg som jeg skrev næsten nede under det ikke sådan når man er igang med at skrive et indlæg kan der komme mange i mellemtiden
Ja, det er jeg også tit ude for, og det er lidt pinligt
Baagøe skriver: Jeg er rigtig glad for at høre, det hele gik godt Det var nok som du skriver hårdest for jer forældre Fortsat god bedring med hende
Tak skal du have
Diana... skriver: Åhh det er da dejligt Hun er sej den lille pige
Ja det er hun bestemt
Lige for noget andet..Er i indlagt på H1?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128