Update på Lærke's operation.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.229 visninger
28 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

Ann.

Så kom Lærke på den anden side. Hun var rigtig ked da hun vågnede efter operationen, men hun kom over til mig og sad, så faldt hun til ro og i søvn. Hun sov ca. 45 kvarter på opvågningen i mine arme. Da hun vågnede var hun lidt pyllet, fik en panodil-stikpille, og blev glad igen. Hun har slet ikke fået mad idag, og må heller ikke få før kl 20, med hensyn til diæten, så det er hun vist ikke tilfreds med. 

Operationen gik som den skulle og den lette løsning kunne godt lade sig gøre (heldigvis!!!). 

Ja - må indrømme at jeg både var ked og skræmt, da de gav hende masken, for der var der jo ikke rigtig en vej tilbage. Så der faldt godt nok nogle tårer. 

Men Lærke har fået et fint diplom og en bamse-bjørn ved navn Thea  
Så alt i alt har vi det alle godt - tror bare det gjorde mere ondt på os, end på hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Laulund87

Hvor dejligt at det gik fint

Maria har 4 isbjørne, to Theo og to thea

Anmeld

14. oktober 2010

Ann.

Laulund87 skriver:

Hvor dejligt at det gik fint

Maria har 4 isbjørne, to Theo og to thea

Ja det er da det, det er En isbjørn Det kan jeg da godt se nu

Anmeld

14. oktober 2010

CarinaSB

TrineLærke skriver:

Må man være så fræk og spørge om hva hun er blevet opereret for?

Anmeld

14. oktober 2010

klmf

Hvad? Det er da gået helt hen over hovedet på mig med en operation, hvad er hun kommt under kniven for??

God bedring med den lille trold

- og puuuuuha, fik da lige en megaklump i halsen da du skrev det med masken, det må godt nok være det værste øjeblik for forældre.

Anmeld

14. oktober 2010

Ann.

CarinaSB skriver:

Må man være så fræk og spørge om hva hun er blevet opereret for?

Hun har fået en sonde i maven, i stedet for den hun har i næsen. Den generede hende rigtig meget, så vi besluttede i samråd med Filadelfia (epilepsi hospital) at det var bedst med sådan en i maven.

Anmeld

14. oktober 2010

Ann.

lotchen skriver:

Hvad? Det er da gået helt hen over hovedet på mig med en operation, hvad er hun kommt under kniven for??

God bedring med den lille trold

- og puuuuuha, fik da lige en megaklump i halsen da du skrev det med masken, det må godt nok være det værste øjeblik for forældre.

Det er skrevet lige nedenunder dig

Ja - det var godt nok det værste jeg har oplevet! Så tager jeg hellere smerterne fra en 12 timer lang fødsel!

Hun så sådan helt underlig ud i hovedet, hun sov, men hendes øjne var stadig sådan halvåbne

Det var slet ikke rart - kunne overhovedet ikke koncentrerer mig om det, for jeg græd bare.

Anmeld

14. oktober 2010

Diana...

Hov jeg tror jeg har misset et indlæg  Hvad er det lille vidunder blevet opereret for?

Hvor er det dejligt det gik godt. Og ja så glæder hun sig sikkert til noget mad her snart.

Kram

Anmeld

14. oktober 2010

Laulund87

TrineLærke skriver:

Jep en isbjørn

Anmeld

14. oktober 2010

Diana...

TrineLærke skriver:

Hun har fået en sonde i maven, i stedet for den hun har i næsen. Den generede hende rigtig meget, så vi besluttede i samråd med Filadelfia (epilepsi hospital) at det var bedst med sådan en i maven.

Nåå ok ej det var godt i kunne finde en bedre løsning. 

Hvordan går det med hendes anfald er det stadig på et minimum? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.